۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
رعایت نکات بهداشتی برای اجاره ویلا در رامسر

رعایت نکات بهداشتی برای اجاره ویلا در رامسر

رعایت کردن نکات بهداشتی آن هم در دوره‌ای که بیماری‌های بسیاری گریبان جامعه را گرفته است امر مهمی به شمار می‌آید.

به گزارش بازار، رعایت کردن نکات بهداشتی آن هم در دوره‌ای که بیماری‌های بسیاری گریبان جامعه را گرفته است امر مهمی به شمار می‌آید. بر همین اساس این روزها به بهداشت فردی و عمومی بسیار متفاوت‌تر نسبت به گذشته توجه می‌شود. برفرض رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای استخر و باشگاه امر بسیار جدی شده است. یا اینکه رعایت نکات بهداشتی در هنگام اجاره ویلا بسیار اهمیت پیداکرده است. برخی از این نکات بهداشتی زیر نظر صاحب‌خانه مدنظر قرار داده می‌شود و بسیاری دیگر باید توسط خود شما دنبال شود. این کار بدون تردید مانع از بیماری شما در طول سفر می‌شود و تضمینی خواهد بود بر سلامتی اعضای خانواده شما که قرار است در مورد آن مطالبی را با شما در میان بگذاریم. همه شما می‌دانید که شمال یکی از شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود. بر همین اساس قرار است در مورد رعایت نکات بهداشتی برای اجاره ویلا در رامسر که پررنگ‌ترین شهر توریستی تفریحی محسوب می‌شود مطالبی را با شما در میان بگذاریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا کافی است تا پایان با ما همراه باشید.

سم‌پاشی

در خانه‌های شمالی همیشه نم و رطوبت بی داد می‌کند. به همین خاطر اگر از بوی نم چشم‌پوشی کنیم به‌منظور جلوگیری از ورود حشرات موزی به محل استراحت افراد با اجاره ویلا در رامسر صاحب‌خانه موظف به سم‌پاشی در محیط است. این امر را باید سالی سه الی چهار بار دنبال کند و به مدت یک هفته ملک سم‌پاشی شده را اجاره ندهد تا بوی سم از محیط برود. بهترین زمان وقتی است که پیک سفرهای شمالی به حداقل خود می‌رسد.

اجاره ویلا در رامسر

تعویض وسایل قدیمی

برای خانم‌ها بسیار مهم است که در ویلایی اقامت داشته باشند که تقریباً همه وسایل آن نو و تمیز باشد. از همین رو صاحب‌خانه فارغ از بهداشت محیط نیاز است از وسایل نو و جدید استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال کابینت‌های زنگ‌زده و خراب در محیط آشپزخانه نه‌تنها غیربهداشتی است که سبب می‌شود در نگاه اول هیچ‌کس راغب به اجاره ویلای شما نباشد. درصورتی‌که وسایل اضافه مثل گلدان‌های لب پرشده یا پرده‌های قدیمی را در ویلای اجاره‌ای خود استفاده کرده‌اید. توصیه می‌کنیم آن ها را با وسایل جدید تعویض کنید تا اصل فنگ شویی در محیط رعایت شود.

تعویض آب استخر

ویلاهای که دارای استخر هستند تنها به این جهت با هزینه بیشتری اجاره داده می‌شوند که رسیدگی به آن ها هزینه ‌بر تر است. به همین خاطر وقتی صاحب‌خانه در هر دوره اجاره‌ای سه برابری را نسبت به سایر ویلاهای دیگر از مسافران دریافت می‌کند. موظف است با خرید وسایل و تجهیزات مخصوص به تصفیه آب برای تعویض آب استخر اقدام کند. عدم تعویض آب سبب می‌شود تا مسافران با اجاره ویلا در رامسر دچار بیماری‌های پوستی و قارچی شوند که درمان آن بسیار دشوار است.

اجاره ویلا در رامسر

استفاده از ملافه تمیز برای بچه‌ها

در کنار رعایت شدن تمامی نکات بهداشتی به شما توصیه می‌کنیم خود در طول سفر به شهرهای شمالی حتماً ملافه تمیز همراه داشته باشید. برای اینکه پوست و موی فرزند شما بسیار ظریف و حساس است و اگر از ملافه تمیز برای خواب و استراحت آن ها استفاده نشود بدون شک آن ها بیمار می‌شوند. مثلاً حتماً روی فرش، مبل، تخت خواب و سایر بخش‌های که فرزند شما روی آن رفت‌وآمد دارد را با ملافه تمیز بپوشانید.

ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی

آلوده‌ترین مکانی که شما با اجاره ویلا در پیش روی خوددارید مکان‌های عمومی آن ویلا است. این مکان هم‌جایی نیست به‌غیراز سرویس بهداشتی که قطعاً وظیفه شما این است که آن را ضدعفونی کنید. برای این منظور حتماً از جوهر نمک و وایکتس با یک دستکش در طول این سفر استفاده کنید تا تمام میکروب‌ها را از بین ببرید. ازآنجایی‌که شاید پیش از شما این محیط شسته شده باشد ما بنا را روی این می‌گذاریم که قبلاً با آب نظافت آن دنبال شده است و وظیفه شما است که خود با این مواد به ضدعفونی کردن آن بپردازید. خانم‌ها با استفاده از دستشویی فرنگی مستعد درگیری با بیماری‌های عفونی بیشتری نسبت به آقایان هستند. پس حتماً این امر را در هنگام ورود به ویلا جدی بگیرید.

استفاده از محلول آب و سرکه یا نمک و جوش‌شیرین

از منزل همراه خود سه ماده اصلی نمک، جوش‌شیرین و سرکه را برای مسافرت‌های شمالی خود به‌قصد اجاره ویلا رامسر همراه داشته باشید. در ابتدا محلول آب و سرکه را تهیه کنید و تمام وسایل را از قبیل کنترل، کانتر آشپزخانه، وسایل بازی، دسته مبل، دستگیره در و هر جای دیگر را ضدعفونی کنید. سپس با ترکیب نمک و جوش‌شیرین باید روی فرش و روتختی را به‌خوبی ضدعفونی کنید. به این صورت که این ترکیب را روی محل‌های گفته‌شده ریخته و بعد از چند ساعت جارو بکشید. این کار سبب از بین رفتن میکروب و بیماری می‌شود.

کلام آخر در مورد رعایت بهداشت زمان اجاره ویلا

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برخی از نکات بهداشتی به عهده صاحب‌خانه است و برخی موارد را شما باید در نظر داشته باشید. مثلاً سم‌پاشی و تعویض وسایل قدیمی و یا عوض کردن آب استخر را صاحب‌خانه موظف است هرچند وقت یک‌بار انجام دهد. شما هم با اسپری آب و الکل یا جوش‌شیرین و نمک در کنار ملافه‌های تمیز باید از خانواده خود مراقبت بیشتری را در هنگام اجاره ویلای رامسر به عمل‌آورید.


 

کد خبر: ۲۴۲٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha