۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
آبرسانی پایدار در مرزهای کشور
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد

آبرسانی پایدار در مرزهای کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: امسال کارهای خوبی در همه مرزها انجام شد و تلاش ما این بود که همه مرزها آب پایدار، مطمئن و بهداشتی داشته باشند تا زائران بتوانند از همه این حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار، اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به خدمت‌رسانی این شرکت در ایام اربعین حسینی در مرزها، گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان تقریبا در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

جعفری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و تاسیسات آبرسانی این مرز که امروز ۱۴ شهریورماه انجام شد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در همه مرزهای خروجی برای ایام اربعین حسینی تمهیدات و اقدامات گسترده‌ای را در دو سوی مرز در حوزه آب و فاضلاب انجام داده است.

جعفری ادامه داد: امسال کارهای خوبی در همه مرزها انجام شد و تلاش ما این بود که همه مرزها آب پایدار، مطمئن و بهداشتی داشته باشند تا زائران بتوانند از همه این حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان در همه مرزها تقریبا آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.
بیشتر بخوانید: ظرفیت تولید برق کشور بیش از ۷ هزار مگاوات افزوده شد

جعفری با اشاره به بحث فاضلاب مرزها عنوان کرد: امسال همچنین بحث فاضلاب در پایانه‌های مرزی و همچنین مواکب به خوبی تحت پوشش قرار گرفت و خوشبختانه در بررسی‌های انجام‌شده نیز همه از این وضعیت راضی بودند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده نیز شرایط آب پایدار مرزها را بهتر کنیم تا زائران با کمترین دغدغه به سفر خود به سمت کربلای معلی بپردازند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از مرز شلمچه گفت: شرایط در این مرز بسیار خوب است و اقدامات خوبی توسط آبفا خوزستان در این مرز انجام شده است. یکی از این اقدامات این بوده که زائران از آب سالم و بهداشتی طرح غدیر در این مرز بهره‌مند شده‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد: وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است

کد خبر: ۲۴۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha