۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه نفت و گاز بصره عراق
رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در گفتگو با بازار خبر داد

اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه نفت و گاز بصره عراق

خرمشهر- موسوی، رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره در مهر ماه، هیئتی تجاری متشکل از فعالان اقتصادی حوزه انرژی به استان بصره کشور عراق اعزام می‌شود.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با همکاری و تعامل اتاق بازرگانی تهران و فدراسیون صنعت نفت ایران، همزمان با نمایشگاه صنعت نفت و گاز عراق، هیئتی تجاری را در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مهر ماه به استان بصره اعزام می کنیم.

وی افزود: کشور عراق با توجه به مرحله فعلی از گذر خویش به سوی توسعه اقتصادی، استعداد و توان بالقوه ای در پذیرش سرمایه گذاری ها و فعالیت های اقتصادی در بخش های مختلف اقتصادی دارد. صنعت نفت و گاز این کشور نیز به عنوان بزرگترین منبع درآمدی و پر دامنه ترین صنعت این کشور، امکان جذب فعالیت های مشترک فراوانی از سوی فعالان کشورمان را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر توضیح داد: بازدید از نمایشگاه و برگزاری نشست های رو در رو با همتایان اقتصادی یک از اصلی ترین ابزار گسترش روابط تجاری و سرمایه گذاری به شمار می‌رود که رویداد ذکر شده در بصره نیز امکان بهره برداری از این امتیازات و تخصیص سهم قابل توجهی از بازار مستعد عراق به فعالان حوزه انرژی کشور را دارا خواهد بود.

موسوی، نشست با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره، نشست با گمرک عراق، بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت و گاز بصره و بازدید از مرزهای تجاری جنوب عراق را از برنامه های این سفر دو روزه عنوان کرد.

وی توضیح داد: علاقمندان به شرکت در این سفر تجاری می‌توانند از طریق لینک http://survey.porsline.ir/s/QpKbRNr۷ نسبت به ثبت نام در این هیئت اقدام نمایند.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha