۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
اجرای پویش مشق احسان با توزیع ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان البرزی
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان‌ امام البرز خبر داد؛

اجرای پویش مشق احسان با توزیع ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان البرزی

کرج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران از توزیع شش هزار بسته لوازم التحریر در آستانه آغاز سال تحصیلی در مناطق کم برخوردار استان البرز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ره البرز و غرب استان تهران، سید مهدی میرغفاری با اشاره به مساله محور بودن اقدامات بنیاد احسان و متناسب بودن پویش ها با نیازهای روز جامعه افزود: پویش مشق احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان البرز اجرا می شود.

میرغفاری اظهار کرد: این بسته های تحصیلی شامل کیف، دفترهای مختلف، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی، لیوان و جامدادی به ارزش ریالی هر بسته حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که با مشارکت گروه های جهادی ، مراکز خیریه و مساجد بین دانش آموزان در مناطق کم برخودار استان در حال توزیع است.

وی به راه های مشارکت در این حرکت مردمی و خیرخواهانه اشاره کرد و گفت: مردم خیرخواه در صورت تمایل می توانند از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR و یا کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این امر خداپسندانه کمک کنند.

میرغفاری در خصوص نحوه شناسایی دانش آموزان درمناطق کم برخودار اظهار کرد: دانش آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه های جهادی ، مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط آن ها با مدارش شناسایی و معرفی می شوند تا از این خدمات بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha