۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
پویایی صنعت و تجارت همراهی دولت در تدوین طرح های میان مدت را می طلبد
دبیرکل خانه صمت البرز:

پویایی صنعت و تجارت همراهی دولت در تدوین طرح های میان مدت را می طلبد

کرج- دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت البرز تاکید کرد: رفع چالش های اقتصادی و رونق تولید و صادرات همراهی دولت با تشکل های خصوصی و همچنین تدوین برنامه های میان مدت را می طلبد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی خانه صمت البرز، حسین رجبی ضرورت تشکیل نشست های مشترک تخصصی کارشناسان این نهاد با دولتمردان جهت تهیه، تدوین و اجرای برنامه یک ساله و پنجساله با هدف رفع چالش های اقتصادی و رونق درحد انتظار تولید و صادرات را مورد تاکید قرار داد.

رجبی گفت: مشارکت و همیاری در تقویت تشکل های تخصصی، صنعتی، معدنی و تجارت در پوشش برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از وظایف خطیر خانه صنعت، معدن و تجارت است و این مهم در ماده ۵ اساسنامه این نهاد مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: ضروری است با مشارکت مشاوران خانه صمت و با بهره مندی از نظرات خبرگان بخش خصوصی برای توسعه، تقویت و پویایی اقتصاد کشور با تمام توان وارد صحنه شویم.

هدف خانه صمت تقویت صنعت، معدن، تجارت و اشتغال آفرینی است

رجبی در ادامه از استان البرز به عنوان یکی از استان های نمونه و صادرات محور در بخش های صنعت، معدن و تجارت نام برد و گفت: تامین بخشی از نیازهای داخلی و صادراتی و کمک به رفاه عمومی اهالی استان و کشور از اهداف مهم‌ خانه صمت است.

وی مشارکت فعال در ارتقای فرهنگ صنعت، معدن و تجارت و اقدامات مستمر در مسیر توسعه بنیه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، تکنولوژی و دفاعی کشور و نیز برگزاری کنفرانس های متعدد علمی و تخصصی را از دیگر اهداف مهمی عنوان کرد که در دستور کار خانه صمت قرار دارد.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha