۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
زلزله دیّر خسارت مالی و جانی نداشت| قطع برق در دوراهک و پناه آوردن مردم به خیابان
فرماندار دیر در گفت وگو با بازار:

زلزله دیّر خسارت مالی و جانی نداشت| قطع برق در دوراهک و پناه آوردن مردم به خیابان

بوشهر- باربرز فرماندار شهرستان دیر با اشاره به وقوع زلزله در دیر با بیان اینکه زلزله دیّر خسارت مالی و جانی نداشته از قطع برق دوراهک خبر داد و گفت: تعداد زیادی از مردم، به خیابان ها پناه آورده اند.

یونس باربرز بامداد سه شنبه با اشاره به وقوع زلزله در جنوب استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: زلزله نسبتا بزرگی ساعت ۲۳:۱۷ دقیقه دوشنبه شب بندر دیر و مناطق اطراف را لرزاند که شدت این زمین لرزه، ۴.۳ ریشتر اعلام شده است.

وی با اشاره به بررسی های میدانی در دقایق اولیه پس از زلزله افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله، با همکاری مدیریت بحران استان و جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های ذیربط، تیم های ارزیاب و تیم های عملیاتی به شهرها و روستاهای اطراف اعزام شدند.

فرماندار دیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون خسارت مالی و جانی گزارش نشده و بحمدالله وضعیت خوب است.

باربرز تصریح کرد: چند پس لرزه نیز به وقوع پیوسته و خانواده ها بسیار اضطراب دارند و تا ثبات وضعیت، نمی توانند در منازل خود استراحت کنند و به کوچه و خیابان پناه آورده اند.

فرماندار دیر ابراز داشت: تیر برق شهر دوراهک دچار مشکل شده که قطعی برق چند خیابان را در پی داشته که تیم عملیاتی شرکت توزیع برق استان بوشهر، اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

کد خبر: ۲۴۱٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha