۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
اعلام ساعت کاری جدید شعب و ستاد بانک کارآفرین

اعلام ساعت کاری جدید شعب و ستاد بانک کارآفرین

با ابلاغ کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مصوبه هیات عامل بانک، ساعت کاری شعب و واحدهای ستادی از روز ۱۶ شهریور ماه به روال سابق باز خواهد گشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس ابلاغیه جدید، ساعت کاری شعب و ستاد بانک کارآفرین از روز پنجشنبه۱۶ شهریور به شرح زیر خواهد بود.

ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان ۷:۱۵الی ۱۴:۴۵ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰و در روز های پنج شنبه برای حضور کارکنان ۷:۱۵الی ۱۲:۴۵ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰خواهد بود.

همچنین بر اساس این ابلاغیه ساعت کاری ستاد بانک کارآفرین در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و در روزهای پنج شنبه ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰خواهد بود. کارکنان واحدهای ستادی می توانند از شناوری ساعت ۷ الی ۱۵ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۷ الی ۱۳ در روز پنج شنبه استفاده کنند.

ساعت کاری شعب استانی تابع اعلام ساعت کاری اعلامی از سوی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مصوبه هیات عامل بانک و به شرح فوق است.

همچنین شعب منطقه آزاد بر اساس ساعات اعلامی از سوی منطقه آزاد فعالیت خواهند کرد و در صورت عدم ابلاغ ساعت از طرف سازمان مزبور، مراتب مطابق اطلاعیه حاضر است.

کد خبر: ۲۴۱٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha