۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
همراهی تمامی ارکان وزارت راه‌ در تحقق نهضت ملی مسکن
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مطرح کرد

همراهی تمامی ارکان وزارت راه‌ در تحقق نهضت ملی مسکن

تمامی ارکان وزارتخانه از جمله عاملان ذی‌حساب به عنوان بازوهای حمایتی و پشتیبان مالی، همراهی و همراهی لازم را برای تحقق ماموریت‌های وزارت‌خانه به ویژه در نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نخستین نشست تخصصی عاملان ذی‌حساب صندوق ملی مسکن با حضور محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیران کل توسعه، ذی‌حسابان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، اعضای هیات مدیره صندوق ملی مسکن و مشاوران معاونت مسکن و ساختمان در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص معیشت، رفاهیات، تامین مسکن کارکنان و امور مرتبط با پرسنل با رویکرد ارتقا و بهبود وضعیت موجود کارکنان در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی ارایه کرد و به تشریح سیاست‌های آتی این وزارتخانه در این بخش‌ها پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن استماع موضوعات مطرح شده توسط عاملان ذی‌حساب در خصوص اصلاح ساختار و ایجاد پست‌های سازمانی، این مهم را در دستور کار این معاونت قرار داد.

زهره‌ای همچنین از پیگیری لازم برای برقراری فوق‌العاده ویژه از ۳۵ درصد تا ۵۰ درصد برای تمامی مشاغل در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: افزایش فوق‌العاده ویژه از ۳۵ به ۵۰ درصد در اولویت نخست پیگیری‌های این معاونت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان وجود دارد. بنابراین انتظار می‌رود تا تمامی ارکان وزارتخانه از جمله عاملان ذی‌حساب به عنوان بازوهای حمایتی و پشتیبان مالی، همکاری و همراهی لازم را برای تحقق ماموریت‌های وزارت خانه به ویژه در نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل داشته باشند.

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن نیز در این نشست تاکید کرد: برگزاری منظم جلسات شورای عالی مسکن نشان از عزم دولت برای تحقق وعده ساخت مسکن است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: صندوق ملی مسکن صندوقی نوپاست که با هدف تسهیل و تسریع در فرآیند تولید مسکن در کشور ایجاد شده است که ضرورت دارد تا تمامی ارکان دست‌اندرکار در تقویت توان این صندوق برای اجرای طرح های مهم مسکن همراهی لازم را داشته باشند.

اصغر صمدی ذی حساب و مدیر صندوق ملی مسکن نیز در این نشست به تشریح و تبیین اهداف تشکیل صندوق و روند فعالیت ‌آن پرداخت و گفت: با تقویت منابع صندوق، حمایت دولت از دهک‌های یک تا ۳ درآمدی برای تامین مسکن از منابع صندوق ملی مسکن تامین می‌شود و اجرای تولید مسکن سرعت می‌گیرد.

در این نشست، همچنین نظرات ذی حسابان سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و عاملات ذی‌حساب استان‌ها ارایه شد.

کد خبر: ۲۴۱٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha