۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
تامین برق زائران اربعین به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه دارد
سخنگوی صنعت برق:

تامین برق زائران اربعین به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه دارد

سخنگوی صنعت برق گفت: وزارت نیرو تمهیدات لازم را برای تامین برق پایدار موکب‌های زائران اربعین حسینی انجام داده است و تامین برق زائران به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه دارد.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به وضعیت خدمت رسانی وزارت نیرو در پایانه و موکب‌های اربعین افزود: مشکلی در تامین برق موکب‌های زائران وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با درخواست از مواکب برای رعایت نکات ایمنی در مصرف برق، گفت: با همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی وزارت نیرو مشکلی در تامین برق موکب‌های اربعین حسینی وجود ندارد و روند خدمت‌رسانی به زائران به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی، ادامه‌داد: دمای اکثر نقاط کشور تا پایان هفته افزایش خواهد یافت و همچنان نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز تا پایان شهریور فرصت کافی برا ی کاهش مصرف برق مشترکان خانگی و دریافت پاداش وجود دارد، خاطرنشان‌کرد: همه مشترکان با تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه یا استفاده از دور کند کولرهای آبی، می‌توانند مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و از پاداش مدیریت مصرف دریافت کنند.

کد خبر: ۲۴۱٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha