۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
عملکرد جزیره ای مانع توسعه گلستان | دولت همراه بخش خصوصی شود
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان مطرح کرد

عملکرد جزیره ای مانع توسعه گلستان | دولت همراه بخش خصوصی شود

گرگان- هاشمی، رئیس کمیسیون کشاورزی وصنایع وابسته اتاق بازرگانی گرگان گفت: برای رسیدن به اقتصادی مطلوب در استان باید از جزیره ای عمل کردن بخش دولتی و خصوصی در حوزه مطالبه گری پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید هامان هاشمی در سومین جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: برای توسعه اقتصادی گلستان باید تمام ارگان هایی که در فرآیند تولید با یکدیگر دخیل بوده در کنار هم قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی گرگان افزود: بخش دولتی با تغییر دیدگاه خود به بخش خصوصی همراه فعالان اقتصادی باشد و در جایگاه مطالبه گری با یکدیگر یکپارچه عمل کنند.

هاشمی با بیان این موضوع که اتحاد بین بخش خصوصی و دولتی موجب رشد اقتصادی استان می شود، یادآورشد: با درکنار هم بودن می توان در شرایط سخت تحریم اقتصاد گلستان را رونق بخشید.

به گفته نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران، برای رسیدن به اقتصادی مطلوب در استان باید از جزیره ای عمل کردن بخش دولتی و خصوصی در حوزه مطالبه گری پرهیز شود.

فرصت اتاق بازرگانی برای مطالبه گیری بخش خصوصی

وی با اشاره به این موضوع که اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است، بیان کرد: می توان از ظرفیت اتاق بازرگانی برای مطالبه گری و انعکاس چالش های بخش خصوصی استفاده و بخش دولتی را ملزم به رفع چالش های فعالان اقتصادی کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: با بهره مندی از ظرفیت های اتاق بازرگانی می توان موجب بهبود فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این دوره اتاق بازرگانی احیای و حمایت از تشکل و انجمن های صنفی در استان است تا با کمک آن سبب رشد اقتصادی در گلستان شویم.

هاشمی با بیان این نکته که مبنای رشد و توسعه اقتصادی در هر جای دنیا منابع انسانی آن جامعه بوده، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی در این دوره در تلاش است تا با برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه های تخصصی و اداری برای فعالان اقتصادی به پرورش نیرو های توانمند بپردازد.

به گفته نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران، بازاریابی صادراتی، معرفی کالا و برندهای ایرانی، برگزاری نمایشگاه های مشترک، حضور هیات های تجاری از کشور های هدف صادرات و تعریف فرصت های اقتصادی بر توسعه اقتصاد استان نقش موثری خواهد داشت.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی گرگان از برگزاری سه نمایشگاه در مهر ماه سال جاری در گلستان خبرداد و گفت: نمایشگاه پنبه در پنجم و ۶ مهر ماه، نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی در هفته اول مهر ماه و نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی، دام، طیور و شیلات در هفته آخر مهرماه در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۱٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha