۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر

بوشهر- حیدریه مدیر کل سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر بر لزوم تسریع در تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان بوشهر تاکید کرد.

ضرغام حیدریه در حاشیه جلسه هماهنگی ایجاد اطلس واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری که به صورت بر خط و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ملی و مسئولین استان‌ها برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به اهمیت پایش وضعیت واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه‌ گذاری و نیز هدایت هوشمند سرمایه‌گذاران، طراحی سامانه اطلس واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

حیدریه گفت: تدوین اطلس واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری با هدف حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و تسریع در فرایندهای مرتبط صورت گرفته و این موضوع برای دستیابی به اقتصادی پیشرفته، پویا و استفاده بهینه از منابع، امکانات، ظرفیت و توانمندی های استان ضروری به نظر می رسد.

وی اضافه کرد: با نهایی شدن این اطلس، متقاضیان سرمایه گذاری در استان می توانند شرایط را برای سرمایه گذاری در هر نقطه از استان بررسی کرده و اقدامات خود را آغاز کنند.

حیدریه تصریح کرد: از آنجا که این سامانه در تمامی استان‌ها در حال اجراست، تعاملات منطقه ای و ملی را نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر یادآور شد: این مهم با بهره گیری از ظرفیت فنی و اطلاعاتی زیرساخت داده های مکانی کشور و با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر صورت گرفته و در حال حاضر ۲۴ دستگاه اجرایی در استان بوشهر در حال ارسال، تطبیق و بارگذاری 79 لایه اطلاعاتی مدنظر هستند.

کد خبر: ۲۴۱٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha