۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان تخصیص یافت 
طی ۲ سال مالی گذشته؛ 

۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان تخصیص یافت 

سمنان- حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان از اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان طی دو سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خبر داد.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه استان سمنان در آبان ماه سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین سفر رئیس دولت سیزدهم و هیئت دولت بود که توانستیم شاهد مصوب کردن اعتبارات و پروژه های خوبی در این سفر باشیم، ابراز کرد: استان سمنان آماده میزبانی از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه طی دو سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات این سفر تخصیص یافته است، افزود: سمنان سومین استان کشور به لحاظ میزان جذب اعتبارات سفرهای استانی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بوده است.

اعتبارات طرح های عمرانی

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و در سال بعد از آن نیز ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافت، ابراز کرد: ما در استان سمنان توانستیم مازاد بر اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور نیز، اعتبارات جذب کنیم.

برای دور دوم سفر استانی تکمیل مسیر سرخه - سمنان و سیلوی ۱۲۰ هزار تنی گندم گرمسار پیشنهاد شده است

حمیدی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور و تعهد مصوبات، برای طرح های عمرانی استان سمنان جذب شد، ابراز کرد: تاکید ما بر این است که بتوانیم با سرعت تمام مصوبات سفر اول رئیس جمهور را اجرایی و آماده دست گیری طرح های سفر دوم باشیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان مهیای سفر دوم حجت الاسلام رئیسی است، افزود: برای این سفر نیز هم اندیشی هایی برای تمام شهرستان های استان سمنان صورت گرفته و طرح های عمرانی اولویت دار احصا شده است.

اولویت های عمرانی استان سمنان

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از اولویت های ما طرح های عمرانی استان در این سفر خواهد بود، گفت: ۲۳ طرح عمرانی برای این سفر در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم بیشترین این طرح ها را به اتمام برسانیم.

حمیدی با بیان اینکه این ۲۳ طرح حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، افزود: این میزان اعتبارات در قالب طرح ها در سفر استانی دور دوم هیئت دولت پیشنهاد می شود و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا می توانیم حداکثر این اعتبارات را جذب کنیم یا خیر؛

وی با بیان اینکه برخی از این طرح ها، پروژه های نیمه تمامی هستند که اتمام آنها می تواند خدمت خوبی به مردم باشد، بیان کرد: تکمیل مسیر سرخه - سمنان و سیلوی ۱۲۰ هزار تنی گندم گرمسار در زمره این طرح ها محسوب می شود که پیش از سفر دور دوم پیشنهاد شده است.

کد خبر: ۲۴۱٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha