۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
دانشجویان زنجانی در ۷۷۲ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را طی کنند
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی زنجان:

دانشجویان زنجانی در ۷۷۲ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را طی کنند

زنجان-یوسفی ، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی زنجان،به طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در استان زنجان می توانند در بیش از ۷۷۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان زنجان طرح کار و رزی خود را طی کنند. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، به طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در استان زنجان می توانند در بیش از ۷۷۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان زنجان طرح کار ورزی خود را طی کنند. 

وی اظهار کرد: طرح کارورزی فرصتی مناسب جهت درآمد زایی برای دفاتر کاریابی و مهارت آموزی نیروی های انسانی فارغ التحصیل شده دانشگاهی و تامین نیروی انسانی ماهر واحد های صنعتی است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: مسئولان دفاتر کاریابی می توانند از فرصت استقرار میز خدمت مختص اداره کار در دانشگاه زنجان نسبت به هدایت ، راهنمایی، تشویق و سوق فارغ التحصیلان به سمت بازار کار و مهارت آموزی در محیط کار واقعی از طریق طی دوره کارورزی در واحد های تولیدی و خدماتی استفاده کنند.

یوسفی تاکید کرد: برای واحدهایی که طرح کارورزی  را اجرا می‌کنند، کمک‌هزینه آموزشی و حق بیمه پرداخت می‌شود و  زیرساخت‌های خوبی در استان زنجان برای آموزش‌های مهارتی وجود دارد. 

وی ،با بیان اینکه کار فرمایان تمایل زیادی برای طرح کار رورزی دارند، افزود: برنامه عملیاتی در حوزه شهرستان زنجان در زمینه  مشوق های بیمه ای به تعداد ۱۴۰ نفر و طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی به تعداد ۲۴۰نفر در سال ۹۹ افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۴٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha