۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
۱۲ شهریور؛ پایان مهلت ثبت نام در رویداد انتخاب صادرکنندگان نمونه ۱۴۰۲

۱۲ شهریور؛ پایان مهلت ثبت نام در رویداد انتخاب صادرکنندگان نمونه ۱۴۰۲

آخرین مهلت ثبت نام صادرکنندگان، برای شرکت در رویداد «انتخاب صادرکنندگان نمونه ۱۴۰۲»، ۱۲ شهریور است.

به گزارش بازار، طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد «انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۲»، برای ثبت نام در این رویداد می‌توانند در سامانه سازمان توسعه تجارت ثبت نام کنند. ثبت نام برای این رویداد از ۶ شهریور شروع شده بود.

سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: از ۶ شهریور ثبت نام الکترونیکی اعضا شروع شده است، و صادرکنندگان ضمن ثبت نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه https:/topexporters.tpo.ir، نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در این سامانه هم اقدام کنند.

با توجه به اینکه امسال فرآیند ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، فعالان اقتصادی از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان جدا خودداری کنند.

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، ثبت نام در سه دسته گروه‌های «کالایی»، «محصول فناورانه» و «خدمات» انجام خواهد شد. شیوه خوداظهاری گروه خدمات هم در آینده اعلام خواهد شد.

سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: تاریخ اعلامی برای ثبت نام غیرقابل تمدید بوده و پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها در فرآیند الکترونیکی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۰٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha