۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
ایلام ۱۴ هزار بیکار دارد
استاندار ایلام:

ایلام ۱۴ هزار بیکار دارد

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه ایلام ۱۴ هزار بیکار دارد، گفت: بیماری کرونا نیز باعث افزایش بیکاری در استان شده است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر شنبه در جلسه  در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در استان ایلام در بحث سرمایه گذاری شده که نیاز است در کنار مشکلات، این دستاوردها برای مردم بیان شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و تورم از مشکلات استان است، گفت: در حال حاضر استان ایلام دارای ۱۴ هزار جوان بیکار است که البته این تعداد به غیر از افرادی که به دلیل کرونا بیکار شده اند.

استاندار ایلام تصریح کرد: بعضی از مشکلات مثل گران فروشی در استان ایلام نیز نیازمند کارهای فرهنگی است، البته مشکلات در زمینه حمل و نقل و توزیع میوه و تره بار  در استان وجود دارد که دو سال است که در میدان میوه و تره بار پیگیری موضوع هستیم.

استاندار ایلام گفت: برای مقابله با گران فروشی در استان سه مرحله در نظر گرفته شده که در مرحله اول به امور صنفی با توجه به همراهی اصناف و اتحادیه ها واگذار شده که تا پایان خرداد ماه با حضور بازرسان صمت نظارت بر بازار حاکم شود.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کرونا با فشارهای اجتماعی، اقتصادی و روانی به دلیل کرونا مواجه اند و این تبعات زیادی نظیر بیکاری و بیماری و قرنطینه و ... به دنبال دارد.

کد خبر: ۲۴٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha