۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
تردد زائران اربعین در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد
فرمانده کل انتظامی کشور:

تردد زائران اربعین در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد

فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از فعالیت تمامی رده‌های انتظامی در خدمات رسانی به زوار، گفت: هم اکنون تردد زائران اربعین در گیت‌های مهران در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به گزارش بازار، سردار احمدرضا رادان در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران با اشاره به اینکه دولت زیرساخت‌های لازم را برای تردد زوار فراهم کرده است، گفت: تمامی ظرفیت‌های انتظامی برای تسهیل تردد زائران تا پایان ماموریت اربعین به کارگرفته می‌شود.

وی افزود: هم اکنون تردد زائران در گیت‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و طرف عراقی نیز نهایت همکاری را با کشورمان در این زمینه انجام می‌دهد.

رادان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود طی سه روز آینده شاهد حجم زیادی از زائران در مرزهای کشور به خصوص در مرز مهران باشیم، گفت: نیروهای انتظامی در رده‌های مختلف برای این روزهای شلوغ در آمادگی کامل به سر می‌برند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه همه رده‌های انتظامی و مرزبانی آماده ارائه خدمات به زائران می‌باشند، گفت: گشت‌های پلیس به طور مستمر در سطح شهر مهران به خصوص پارکینگ‌ها برای برقراری امنیت فعال هستند و هیچ گونه جای نگرانی برای زائران وجود ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه امسال کشور عراق نهایت همکاری را با ما در بحث تردد داشته است، افزود: امسال همه ارگان‌ها و دولت از لحاظ آماده سازی زیر ساخت پای کار بودند و خوشبختانه اقدامات انتظامی هم در مرزهای کشور مثبت و مناسب بوده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha