پایش ویژه باندهای فرکانسی در پایانه‌های مرزی برای حفظ پایداری ارتباطات زائران
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد

پایش ویژه باندهای فرکانسی در پایانه‌های مرزی برای حفظ پایداری ارتباطات زائران

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از استقرار اکیپ‌های تخصصی برای پایش ویژه رادیویی و ارتباطی باندهای فرکانسی پایانه‌های مرزی تا بازگشت همه زائران از کربلای معلی خبر داد.

به گزارش بازار، همایون علی حسینی معاون توسعه و مدیریت سازمان رگولاتوری که به همراه تنی چند از مدیران ارشد این سازمان به استان خوزستان سفر کرده بود، در پایان بازدید از پایانه های شلمچه و چذابه گفت: به منظور نظارت بر عملکرد اپراتورها و بهبود وضعیت ارتباطی در زمان برگزاری پیاده‌روی اربعین، از ابتدای سال جاری جلسات متعددی با نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، مدیران کل ICT مناطق مرزی و اپراتورها برگزار شد.

وی افزود: به منظور بررسی و رفع سریع تداخلات احتمالی باندهای فرکانسی در مسیرها و پایانه‌های مرزی، با استقرار اکیپ‌های پایش رادیویی و ارتباطی این باندها تا بازگشت زائران از کربلای معلی به صورت ویژه پایش می‌شوند.

علی حسینی با اشاره به حضور مستمر نمایندگان فنی در جلسات کمیته اربعین خوزستان، ایلام و پایانه‌های مرزی، افزود: بررسی و نظارت بر فروش سیمکارت اپراتورهای داخلی و خارجی در پایانه‌ها و مبادی مرزی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در منطقه جنوب غرب به شمار می‌رود.

در پایان، مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از خودرو پایش، مرکز جامع ارائه خدمات ارتباطی به زوار در پایانه شلمچه، سایت‌های پرتابل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و موکب های آنان بازدید به عمل آوردند و خواهان مستندسازی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط متولیان مربوطه به منظور بهره مندی و شناسایی نقاط و ضعف و قوت شدند.

بنابر این گزارش، روز گذشته تیمی تخصصی متشکل از علی حسینی نماینده ستاد اربعین وزارت ارتباطات و تعدادی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور بررسی وضعیت ارتباطی پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به استان خوزستان سفر کردند.

در بازدیدهای صورت گرفته این تیم تخصصی، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، حمید خوانساری مدیرکل حراست رگولاتوری، علیرضا ملکی جهان مدیرکل منطقه جنوب غرب رگولاتوری و تنی چند از مدیران و اپراتورهای ثابت و سیار نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha