۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
بهره‌برداری از ۱۷۱ پروژه صندوق کارآفرینی امید در استان یزد
معاون اقتصادی استاندار یزد خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۷۱ پروژه صندوق کارآفرینی امید در استان یزد

یزد- شاه حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: ۱۷۱پروژه از هفت هزار پروژه در حوزه صندوق کارآفرینی کشور در یزد به بهره برداری رسید که ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شد.

محمدعلی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در این راستا شاهد بهره برداری از یک واحد ریخته گری چدنی و فولادی در شهرک صنعتی تلاشگران شهرستان میبد هستیم. این واحد که با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شد ۱۵ نفر اشتغال زایی به همراه داشت و هرسال قادر است هزار و ۸۰۰ تن قطعات صنعتی و کشاورزی را تولید کند.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ میلیارد تومان هم از سوی کارآفرینان در این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است، گفت: این طرح‌ها در سطح استان ۱۷۰ نفر اشتغالزایی به همراه داشت که ۸۰ نفر از آنها زن و ۹۰ نفر مرد هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: مهم این است که ماموریت صندوق کارآفرینی امید، حمایت از مشاغل خرد، خانگی و تسهیلگری در توسعه بنگاه‌های کوچک است که در حوزه اشتغال در استان در شش ماه اول امسال اتفاقات خوبی افتاده است.

شاه حسینی گفت: در ادامه کار تفاهم نامه‌هایی به مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال برای حمایت از تسهیلات با صندوق کار آفرینی کشور منعقد شده است.

وی بیان کرد: در بحث پرداخت تسهیلات از محل تبصریه ۱۶ و ۱۸ هم ماموریت صندوق باز حمایت از مشاغل خرد، خانگی و کارگاه ها و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته است.

کد خبر: ۲۴۰٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha