۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
۱۷ روستای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
با حضور جهرمی وزیر ارتباطات؛

۱۷ روستای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

بوشهر- در مراسمی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۷ روستای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر روز شنبه در این مراسم گفت: اجرای طرح خدمات اجباری روستایی (USO) و اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات باعث کاهش شکاف دیجیتالی در استان بوشهر شده است.

علی سملیان اظهار داشت: طرح خدمات اجباری روستایی (USO) با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در استان بوشهر به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: از این مبلغ سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد تومان از بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: میزان اتصال روستاهای ۲۰ خانوار به بالای استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات به ۹۳ درصد رسیده است.

در مراسمی روز شنبه به صورت ویدئوکنفرانس به میزبانی شرکت ایرانسل و با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعی از مدیران کل استانی و مدیران ارشد شرکت ایرانسل، ۱۰۳۴ روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

کد خبر: ۲۴٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha