۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در گرمسار افتتاح شد
فرماندار گرمسار در گفتگو با بازار؛

۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در گرمسار افتتاح شد

گرمسار- خانی، فرماندار گرمسار از افتتاح ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان طی هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

رضا خانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری در شهرستان گرمسار ۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسید، تاکید کرد: برای این طرح ها ۵۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی ۲۰ طرح عمرانی در هفته دولت امسال با اعتبار ۸۴۷ میلیارد تومان صورت گرفت، تاکید کرد: به لحاظ اعتبارات شاهد رشد ۷۱ درصدی در طرح های هفته دولت سال جاری نسبت به سال قبل هستیم.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۲۴ میلیارد تومان کلنگ زنی شدند، گفت: با راه اندازی این طرح ها میزان قابل توجهی اشتغال در شهرستان گرمسار ایجاد می شود.

خانی از افتتاح کارخانه تولید کننده محصولات بتنی پیش ساخته در شهرک صنعتی ایوانکی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ششمین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: کارخانه تولید کننده انواع سازه‌های فلزی در شهرک صنعتی جنت آباد نیز در زمره دیگر طرح های مهم هفته دولت شهرستان گرمسار بود.

وی از افتتاح کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی گرمسار خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم شاهد خروج ۴۳ واحد صنعتی شهرستان گرمسار از رکود بودیم که در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha