۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
پرداخت ۱۲۸ میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی به مشترکین برق در همدان
مدیرعامل توزیع برق استان همدان خبر داد:

پرداخت ۱۲۸ میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی به مشترکین برق در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از پرداخت ۱۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پاداش خوش مصرفی به مشترکین برق در همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در استان همدان از ۶۹۲ هزار مشترک بیش از ۲۵۱ هزار مشترک یعنی ۴۰ درصد مشترکان مشمول دریافت پاداش شدند و مبلغی معادل ۱۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

وی عنوان کرد: استفاده از تجهیزات هوشمند شبکه‌ای اعم از کلیدهای شبکه‌ای و کنتورهای هوشمند و سایر تجهیزات حفاظتی شبکه از طریق مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق باعث کنترل بار، افزایش ضریب اطمینان و قابلیت کنترل سریع شبکه را در پی داشته است.

سهرابی بیدار عنوان کرد: امسال یکی از سخت‌ترین پیک بارهای تاکنون کشور را تجربه کردیم به گونه‌ای که فقط در مرداد ماه بیش از ۲۳ روز از ماه، میزان مصرف کشور بالای ۷۱ هزار مگاوات بود و این امکان وجود دارد که با توجه به شرایط دما حتی تا پایان شهریور ماه پیک امسال ادامه داشته باشد.

وی گفت: با وجود این امر و با اقدامات انجام شده و با مشارکت مردم و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اصحاب رسانه استان تاکنون مشکلی در تأمین برق استان وجود نداشته و امید است با همراهی شما پیک امسال را نیز با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

کد خبر: ۲۴۰٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha