۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
برگزاری نشست کمیسیون فناوری اطلاعات بانک‌های خصوصی به میزبانی بانک پارسیان

برگزاری نشست کمیسیون فناوری اطلاعات بانک‌های خصوصی به میزبانی بانک پارسیان

معاونین فناوری بانک‌های خصوصی، با همراهی مسعود پشم چی معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان، از بخش‌های مختلف استودیو تجربه گروه داده‌پردازی این بانک بازدید کردند.

به گزارش بازار به نقل از بانک پارسیان، علی موسوی معاون نوآوری و فن‌آوری گروه داده‌پردازی بانک پارسیان با اشاره به فعالیت استودیو تجربه طی چند ماه اخیر اظهار داشت: در این مدت تیم‌های بسیار حرفه‌ای و شرکت‌های دارای محصولات فن آورانه در حوزه هوش مصنوعی، ریسک‌های بانکی و حوزه‌های مالی ازجمله؛ شرکت‌های رزیلنس، بستیران و فرا در استودیو مستقرشده‌اند.

وی گفت: همچنین در این مدت بیش از ۱۵ بازدید از سوی مدیران منابع انسانی شرکت‌های صنعتی بزرگ، مدیران هلدینگ های بانک‌های کشور و مدیران مرکز نوآوری بنگاه‌های اقتصادی از استودیو تجربه صورت گرفته است که در این میان حدود ۱۴ فرصت هم آفرینی میان عرضه‌کنندگان فناوری، بازدیدکنندگان و شرکت‌های پارسیان ایجادشده است.

بنابراین گزارش" استودیو تجربه" گروه داده‌پردازی بانک پارسیان که اسفندماه سال گذشته با حضور دکتر دهقان معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان افتتاح شد، اولین استودیو تجربه کشور در حوزه فن آورانه و نوآورانه است که با برخورداری از امکانات مطلوب و پیشرفته در نوع خود بی‌نظیر است.

گفتنی است؛ پس از این بازدید، نشست کمیسیون فناوری اطلاعات با حضور معاونین فناوری بانک‌های خصوصی به میزبانی گروه داده‌پردازی بانک پارسیان برگزار و در خصوص تصمیمات و اقدامات انجام‌شده مصوبات و برنامه‌های پیش رو بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha