۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور آغاز به کار کرد

اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور آغاز به کار کرد

اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور باحضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی و مدیران مالیاتی سراسر کشور در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار، دومین اجلاس مدیران مالیاتی سراسر کشور در سال‌جاری مقارن با هفته دولت با حضور رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی با هدف تبیین سیاست‌ها و رویکردهای نظام مالیاتی و بررسی اقدامات و فعالیت‌های در دست اقدام در حال برگزاری است.

سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در صحبت‌های آغاز به کار این اجلاس ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، کسب رتبه برتر سازمان امور مالیاتی کشور در هجدهمین جشنواره شهید رجایی برای دومین سال متوالی را نتیجه زحمات و تلاش‌های مجموعه همکاران سازمان امور مالیاتی کشور در سراسر کشور دانست.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر خود درخصوص کسب این موفقیت، اظهار امیدواری کرد حرکت در مسیر تحولی که در دولت مردمی سیزدهم آغاز شده با شدت و قوت ادامه پیدا کند.

گفتنی است، در این اجلاس یک روزه که با حضور معاونان رئیس کل و مدیران کل مالیاتی سراسر کشور برگزار می‌شود، محورهای تحقق درآمدهای مالیاتی، شناسایی فرار مالیاتی و پایه‌های جدید مالیاتی، هوشمندسازی نظام مالیاتی، آخرین وضعیت استقرار نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و مسائل و مشکلات حوزه مالیاتی کشور به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha