۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
مدیران گلستان در رفع مشکلات صنعت ساختمان نقش موثرتر ایفا کنند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

مدیران گلستان در رفع مشکلات صنعت ساختمان نقش موثرتر ایفا کنند

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در استان باید همراه تولیدکنندگان صنعت ساختمان باشند و در رفع معضلات این بخش نقش موثرتری را ایفا کنند.

غلامرضا منتظری در حاشیه دیدار با اعضای هئیت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن گلستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حوزه صنعت ساختمان نیازمند اعتماد دو جانبه سازندگان و مصرف کنندگان هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی این اعتماد ایجاد می شود که بستر لازم برای پیشبرد اهداف سازنده و مصرف کننده فراهم شود.

منتظری یادآورشد: باید موانع پیش روی صنعت ساختمان را با رویکرد مسئله محوری را رفع کنیم و از سوی دیگر به تقویت عوامل رشد آن بپردازیم.

وی ادامه داد: باید نظام‌مسائل صنعت ساختمان را به تفکیک تهیه کنیم و فهرستی از چالش های این بخش به دستگاه های مربوطه ارائه دهیم تا برای رفع آن راه حلی پیداکنند.

به گفته نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، باید از تجارب موفق استان های دیگر در حوزه مسکن استفاده کنیم و جانی دوباره به صنعت ساختمان در گلستان ببخشیم.

وی در پایان اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در استان باید همراه تولیدکنندگان صنعت ساختمان باشند و در رفع معضلات این بخش نقش موثرتری را ایفا کنند.

کد خبر: ۲۴۰٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha