۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
اینترنت کودک و نوجوان  راه اندازی می شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اینترنت کودک و نوجوان راه اندازی می شود

زنجان-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این بستر یک فضای سالم، ایمن و مفید برای بچه‌ها فراهم کرده است و امکان جست‌وجوی ایمن برای این گروه سنی را دارد

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی زارع‌پور عصر دوشنبه در آئین افتتاح کتابخانه عمومی شیخ عبدالکریم زنجانی در منطقه محروم اسلام آباد زنجان، به راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این بستر یک فضای سالم، ایمن و مفید برای بچه‌ها فراهم کرده است و امکان جست‌وجوی ایمن برای این گروه سنی را دارد.

وی ابراز کرد: پدر مادرها می‌توانند این نرم‌افزار را در گوشی خود نصب و با توجه به ذائقه فرهنگی خانواده فعالیت کودک و نوجوان را کنترل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توسعه شبکه فیبر نوری تلاش داریم سرویس پرسرعت را فراهم کنیم تا مکان‌های فرهنگی هم از آن بهره‌مند شوند.

زارع پور تاکید کرد: موضوع پرورش در مدارس کمرنگ شده و باید در کنار آموزش، انجام کارهای گروهی به دانش‌آموزان یاد داده شود.

وی گفت: دشمن روی ناامید کردن جوانان و نوجوانان کار می‌کند و باید کاری کنیم که جوانان به آینده امیدوار شوند و اعتماد به نفس پیدا کنند و از مهاجرت جلوگیری شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز کرد: دستاوردهای کشور باید در قالب‌های زیبا برای بچه‌ها نمایش داده شود و بسیاری از ویژگی‌ها، مثل فرهنگ مطالعه و کارگروهی باید از بچگی در کودکان نهادینه شود.

زارع پور افزود: ایران در خیلی از زمینه‌ها مثل تجهیزات پزشکی جزو کشورهای برتر دنیا است و بسیاری از تجهیزات پزشکی به کشورهای مختلف صادر می‌شود، به طوری که ربات سینا که قادر به جراحی از راه دور است، به رئیس جمهور کشور اندونزی هدیه داده شد.

کد خبر: ۲۴۰٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha