۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
حداقل ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ ها امسال به صورت هوشمند انجام شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

حداقل ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ ها امسال به صورت هوشمند انجام شود

زنجان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: امسال قرار است حداقل ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها به صورت هوشمند انجام شود و  لازمه این کار این است که همه استعلامات بین دستگاهی نیز باید برخط شود.

به گزارش خبرنگار بازار،عیسی زارع‌پور ظهر دوشنبه در جریان سفر یک روزه به زنجان در جمع خبرنگاران،گفت: کیفیت خدماتی که دستگاه‌ها از این طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مردم ارائه می‌دهند را از هفته گذشته ارزیابی می‌کنیم.

وی ابراز کرد: این ارزیابی از آن جهت انجام می‌شود که بودجه دستگاه‌ها را متناسب با کاری که انجام می‌دهند، در اختیار آن‌ها قرار داده و موانع بر سر راه‌شان نیز برطرف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،گفت: امسال قرار است حداقل ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها به صورت هوشمند انجام شود و لازمه این کار این است که همه استعلامات بین دستگاهی نیز باید برخط شود که این موضوع تا آذرماه امسال به طور کامل محقق خواهد شد.

زارع‌پور تاکید کرد:تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های ارتباطی باکیفیت را فراهم کنیم و امروز پروژه بزرگ شبکه فیبر نوری منازل کسب و کار در زنجان کلید خورده و قرار است تا اردیبهشت سال آینده این امکان برای مردم زنجان به عنوان یک زیرساخت ارتباطی فراهم شود.

وی با بیان اینکه برخی از امور را نیز نمی‌توان به روش سنتی انجام داد و باید به جد در بحث زیرساخت‌های حقوقی ورود کنیم،افزود: دولت گام‌های بلندی را برای تحقق دولت هوشمند برداشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،تصریح کرد:راه‌اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اولین گام در راستای تحقق دولت هوشمند است و این مهم در سال گذشته محقق شد و تقریباً همه دستگاه‌های دولتی در این پنجره حضور دارند و خدمات خود را از این طریق به مردم ارائه می‌دهند.

کد خبر: ۲۴۰٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha