۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
بهره‌برداری از ۱۳ طرح صنعتی و زیست‌محیطی در زنجان
طی هفته دولت انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از ۱۳ طرح صنعتی و زیست‌محیطی در زنجان

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در هفته دولت امسال ۱۳ طرح صنعتی و زیست‌محیطی استان با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی‌ منفرد در حاشیه افتتاح طرح‌های صنعتی هفته دولت در شهرستان ابهر، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۳ طرح صنعتی، تولیدی و زیست محیطی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم خواهد کرد

وی از افتتاح صنایع فولادی ابهر با حجم سرمایه گذاری ۳ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با افتتاح این واحد ۲۴۴ نفر مشغول به کار می‌شود و تکمیل زنجیره‌های فولاد یکی از برنامه‌های استان در بخش صنایع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: یک واحد صنایع فولادی دیگر با حجم سرمایه‌گذاری ۷۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۲ نفر و یک مجمتع صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و ۱۵۰ نفر اشتغال نیز از جمله طرح‌های قابل افتتاح این هفته است.

وی ابراز کرد: افتتاح صنایع نساجی با حجم سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان و ۷۵ نفر اشتغال و نخ ظریف با ۲۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری و ۲۴۴ نفر اشتغال و لیان بافت با ۳۳ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری و ۳۰‌ نفر اشتغال از طرح‌های مهم حوزه صنایع نساجی هستند که زنجان در این بخش نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد.

گلشنی با اشاره به افتتاح صنایع سیم با حجم سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۸۰ نفر و یک شرکت فولاد با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۰‌ نفر اشتغال عنوان کرد: بهره‌برداری از یک واحد تولید نوشیدن با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۷۰ نفر نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: توسعه معادن فولاد با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغال‌، یک واحد تولید پوشاک با یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۷۵۰ نفر اشتغال، ذوب آهن فرایند با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ نفر اشتغال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته است.

کد خبر: ۲۳۹٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha