۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
مدیریت آنلاین و کمک به کسب و کارها | کرونا معادلات را عوض کرد
مدیر بازاریابی یکتا ارتباط در گفتگو با بازار:

مدیریت آنلاین و کمک به کسب و کارها | کرونا معادلات را عوض کرد

تهران- دوران کرونا باعث شد تا مردم و صاحبان مشاغل به فناوری دیجیتال روی آورده و کسب و کار خود را به صورت آنلاین پیش ببرند از اینرو نیاز به نرم افزارهای آنلاین بیش از گذشته احساس می شود.

بازار، گروه استان ها: دوران کرونا به صاحبان کسب و کار ثابت کرد که کمک فناوری دیجیتال و مدیریت آنلاین تا چه اندازه اهمیت دارد.اگر دوباره شرایطی پیش بیاید که نتوانیم مانند هر روز به محل کار خود برویم یا در جهان امروزه که صاحبان صنایع به سمت اقتصاد دیجیتال می روند، سهم ما از بازار چه می شود؟

در صورتی که کسب و کارهای آنلاین را استفاده کنیم با مشکلات تامین انرژی و قطعی برق چه کنیم؟ اگر تمام سیستم ها و صندوق های آنلاین از کار بیفتند آنگاه باید چه کرد؟ با میلاد بیداد مدیریت فروش و بازاریابی شرکت یکتا ارتباط که یک سامانه مدیریت فروش برای کسب و کارهای کوچک متوسط و بزرگ محسوب می شود و می تواند بسیاری از امور را بصورت آنلاین و آفلاین در صورت قطعی برق انجام دهد گفتگو کرده ایم.

در چند سال اخیر کوچ مردم به سمت کسب و کارهای آنلاین و استفاده از پلتفرم های وابسته بسیار بیشتر شده است

* کمی بیشتر این سامانه را معرفی کنید

سیستم جامع و کاملی که می توانید همه خدمات برای فروش، امور حسابداری، باشگاه مشتریان سایت، تخفیف ها و ... را در این پنل خدماتی قرار داده و در این پنل قابل مدیریت شده است و با یک پوز کوچک صندوق هم مستقیما به این سامانه متصل می شود.

* چه نیازی برای طراحی همچین نرم افزاری دیده میشد؟

جدای از اینکه کسب و کارهای کوچک در سیستم های موجود دیده نمی شدند بحث فروش و خدمات پس از فروش بسیار راحت تر و شفاف تر توسط این سیستم مدیریت می شود.

مدیریت آنلاین و کمک به کسب و کارها | کرونا معادلات را عوض کرد

* مانند این نرم افزار در کشور موجود است چه تفاوتی با آنها دارد؟

بله، این خدمات پیش از این نیز ارائه می‌ شد اما برای شرکت‌ های بزرگ؛ و عملاً زیاد مورد استفاده به صورت عموم قرار نمی ‌گرفت و یکپارچه و منسجم نبود.دیگر تفاوت این سامانه در مدل حسابداری با کاربری ساده است که به تمام بخش ها نیز دسترسی دارد.

دوران کرونا مردم را به فکر انداخت که در سیستم آنلاین حضور داشته باشند

این سیستم همزمان قابلیت آفلاین و آنلاین را داراست و هر اتفاقی در هر فروشگاهی در هر مکانی بیفتد به صورت کاملاً آنلاین نشان داده می ‌شود یا قسمت باشگاه مشتریان به عنوان مثال آبمیوه فروشی یا فست فود می ‌توان مشتریان دو شعبه را با هم لینک کرد و سپس تخفیف‌ها را برای هر کدام اعمال کنیم.

* استقبال مردم از این نرم افزار چطور بوده است؟

خوب بوده به خصوص دوران کرونا مردم را به فکر انداخت که در سیستم آنلاین حضور داشته باشند. اگر اتفاقی مانند کرونا مجدد اتفاق بیفتد با این سیستم خیلی راحت از طریق سایت یا شبکه‌ های آنلاین می توانند نظارت بر فروش خود داشته باشند.

در چند سال اخیر کوچ مردم به سمت کسب و کارهای آنلاین و استفاده از پلتفرم های وابسته بسیار بیشتر شده است. این استقبال سرعت بالایی نیز دارد می ‌توانیم بگوییم به زودی همه مشاغل باید وارد سیستم دیجیتال بشوند در غیر این صورت آن کسب و کار ضعیف یا محو می ‌شود.

* قطعی برق مشکلی که بسیاری از تولید کنندگان را دچار مشکل می کند چه راه حلی برای این موضوع دارید؟

بله و به این منظور قابلیت آفلاین را نیز به این سامانه اضافه کرده ایم از دیگر مشخصات می توان اندرویدی و قابلیت شارژ مجدد را نام برد و با یک بار شارژ به طور معمول ۲۴ الی ۴۸ ساعت می ‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. قسمت صندوق هم به صورت آفلاین کار می ‌کند و به محض اتصال مجدد اینترنت یا برق سیستم آپدیت شده و به دیگر فروشگاه ‌ها متصل می‌ شود.

کد خبر: ۲۳۹٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha