۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به پمپاژهای آب کشاورزی «هلیلان» ایلام
استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به پمپاژهای آب کشاورزی «هلیلان» ایلام

ایلام - استاندار ایلام از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به پمپاژهای آب کشاورزی «هلیلان» ایلام خبر داد و گفت: در این منطقه محروم قرارگاه سازندگی راه اندازی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در پایان سفر به شهرستان هلیلان اظهار کرد: در راستای تشکیل قرارگاه سازندگی هلیلان تصمیم گرفتیم به اتفاق مسئولان استانی به مناطق محروم بخش زردلان سفر کنیم و از نزدیک در جریان امور این منطقه محروم قرار بگیریم.

 وی در ادامه گفت: در دو سال پیش که به بخش هلیلان سفر کردیم اصلی ترین خواسته مردم ارتقای بخش به شهرستان بود که با تلاش های شبانه روزی پس از یک سال این امر محقق شد و ما امسال عیدی شهرستان هلیلان را به مردم منطقه تقدیم کردیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سه مرکز پمپاژ در این شهرستان تصریح کرد: سال گذشته از اعتبارات سیل ۵.۵ میلیارد تومان و امسال هم از اعتبارات شهرستان بیش از پنج میلیارد تومان به پروژه های پمپاژ آب کشاورزی شهرستان هلیلان اختصاص یافته است که مجری طرح قول داده است تا شهریورماه امسال این پروژه ها افتتاح شوند.

وی در خصوص پمپاژ روستای داجیوند نیز تصریح کرد: روز یکشنبه هیئت هفت نفره‌ای به همراه دستگاه های مرتبط از این پروژه بازدید و نواقص را مشخص می کنند و ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به رفع این نواقص و تحویل آن اقدام خواهند کرد.

وی مشکلات روستای محروم ورمله را جاده، آب و مسکن اعلام کرد و افزود: در روستای محروم میدر نیز مشکل برق، چاه آب و دیگر مشکلات هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تلاش داریم به سرعت نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha