۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
زندانیان شاغل تهران ۱۳ میلیارد تومان حقوق دریافت کرده‌اند

زندانیان شاغل تهران ۱۳ میلیارد تومان حقوق دریافت کرده‌اند

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: طی پنج ماه گذشته، در مجموع بیش از ۱۳ میلیارد تومان به حساب زندانیان شاغل در کارگاه‌های بنیاد تعاون تهران واریز شده است.

به گزارش بازار، محمدرضا تقی پور با اشاره به اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها تاکید کرد: اشتغال و حرفه آموزی جزء اولویت های اساسی سازمان زندان‌ها است که با جدیت در این بنیاد در حال انجام است.

وی ادامه داد: دوران حبس فرصتی است تا مددجویان با فراگیری یک حرفه، مسیر درست زندگی پس از آزادی را در پیش گرفته، روزی حلال کسب نمایند.

تقی پور افزود: طی پنج ماه گذشته، در مجموع به کل مددجویان شاغل بیش از ۱۳میلیارد تومان پرداخت شده که با واریز ماهانه به حسابشان، در معیشت خانواده‌هایشان نقش داشته اند.

مدیر بنیاد تعاون استان تهران تصریح کرد: کارگاه‌های متنوعی مانند سراجی، شیرینی پزی، آبمیوه گیری، نانوایی، بسته بندی موادغذایی، خیاطی و کفاشی متعلق به بنیاد تعاون زندانیان در مراکز تامینی و تربیتی اداره کل زندان های استان تهران دایر است.

زندانیان علاقمند واجد شرایط با موافقت مراجع قضایی، در کارگاه‌های یاد داخل زندان یا سطح شهر استخدام شده، معاش خانواده را در طی ایام حبس تامین می کنند.

کد خبر: ۲۳۹٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha