۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۱۱۵۰ واحد مسکونی در استان سمنان افتتاح شد
به صورت همزمان؛

۱۱۵۰ واحد مسکونی در استان سمنان افتتاح شد

شاهرود- آئین افتتاح همزمان یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان های شاهرود و سمنان به صورت متمرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم افتتاح همزمان یک هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن صبح یکشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان های شاهرود و سمنان به صورت پایلوت تحت مجموعه راه و شهرسازی شرق استان سمنان و راه و شهرسازی استان سمنان برگزار شد.

مراسم محوری افتتاح یک هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرک فدک شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم که به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور و به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی برگزار می شود، ۶۲۸ واحد مسکونی در مجموعه شهرستان های شاهرود و میامی زیر مجموعه راه و شهرسازی شرق استان سمنان به بهره برداری می رسد.

در مجموعه شهرستان های تابعه راه و شهرسازی استان سمنان نیز امروز شاهد افتتاح همزمان ۵۲۳ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن هستیم.

این مراسم در قالب طرح افتتاح ۱۰۰ هزار مسکن نهضت ملی در کشور به مناسبت هفته دولت است که با حضور رئیس جمهور در اقصی نقاط کشور به صورت همزمان و متمرکز برگزار می شود.

استاندار سمنان در این مراسم که در شهرک فدک شاهرود برگزار می شد، با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم است، گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان تعهد شده است.

سید محمد رضا هاشمی همچنین بیان داشت: در استان سمنان ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد مسکونی نیز در سطح استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی ۴ سال، احداث خواهد شد.

به گزارش بازار، استان سمنان دو اداره کل راه و شهرسازی دارد که یکی شرق شامل شاهرود و میامی و دیگری استان سمنان شامل دیگر نقاط است.

کد خبر: ۲۳۹٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha