۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
جذب سرمایه‌گذار برای احداث طرح‌های بوم گردی| هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی به شمال بوشهر می آیند
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

جذب سرمایه‌گذار برای احداث طرح‌های بوم گردی| هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی به شمال بوشهر می آیند

بوشهر- حیدریه مدیر کل سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای احداث طرح‌های گردشگری، از حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی برای سرمایه‌گذاری در شمال استان بوشهر خبر داد.

ضرغام حیدریه مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت و افتتاح طرح‌های اقتصادی و تولیدی شهرستان دیلم در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دیلم شهرستانی در مسیر توسعه متوازن است و شاهد رشد و پیشرفت روزافزون این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اعتبارات استان بوشهر افزود: استان بوشهر رتبه اول کشور بین استان‌ها را به صورت وزنی بر اساس شاخص جمعیت به صورت ترکیبی از میزان اعتبار هزینه شده و تعداد پروژه قابل افتتاح، کسب کرده است.

حیدریه، آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود را به صورت مشروح بیان کرد.

وی با اشاره به برخی برنامه های تیم اقتصادی استان از جمله تکمیل و توسعه زنجیره ارزش آبزی پروری، فراخوان جذب سرمایه گذار برای احداث سه هتل و طرح های گردشگری و بوم گردی، حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان واقع در شهرستان دیلم و...، اظهار امیدواری کرد تحولی بنیادی در توسعه اقتصادی شهرستان دیلم بوقوع بپیوندد.

مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: برخی ظرفیت های شهرستان از جمله احداث نیروگاه های خورشیدی 5 کیلوواتی در روستاها، ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی، کارخانه های تولید لوازم خانگی، اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری، تأسیس شرکت های فنی_مهندسی و... در گذشته مغفول مانده و عملیاتی کردن این پتانسیل ها مورد تاکید قرار دارد.

کد خبر: ۲۳۹٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha