۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
افتتاح ۴ ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا دوشنبه
معاون شهردار تهران خبر داد

افتتاح ۴ ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا دوشنبه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز حرکت پایتخت در مسیر برقی‌سازی زیرساخت‌های شهری خبر داد.

به گزارش بازار، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: عملیات احداث ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی با ظرفیت ۷۴ دستگاه شارژر انجام شده که ایستگاه میدان آزادی آن در پنجمین روز هفته دولت دوشنبه ششم شهریور افتتاح می‌شود. افتتاح ۴ ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا دوشنبه

بهرامی با اعلام اینکه ۵ هزار دستگاه شارژ خودروهای برقی تا سال ۱۴۰۳ در ایستگاه‌های پیش‌بینی شده در ۲۲ منطقه پایتخت نصب می‌شود، افزود: این تعداد شارژر، قابلیت سرویس‌دهی به ۵۰ هزار دستگاه خودروی برقی برخوردارند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تجهیز و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز به منظور جایگزینی خودروها و موتورهای برقی به جای خودروها و موتورهای موجود در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود: تحقق این فرآیند، تأثیر زیادی برکاهش آلودگی هوا و صدا و زیست‌پذیرتر کردن شهر برای زندگی شهروندان دارد.

جلال بهرامی همچنین گفت: علاوه بر احداث و توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی، در نظر داریم باتری‌های مورد نیاز قابل تعویض و ایستگاه‌های تعویض باتری برای ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی را نیز درشهر تهران، تأمین و راه‌اندازی کنیم.

کد خبر: ۲۳۹٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha