۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
دو برابر شدن بودجه توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی خبر داد

دو برابر شدن بودجه توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم

موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از دو برابر شدن بودجه توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم خبرداد.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی که به مناسبت هفته دولت به منظور نظارت میدانی بر وضع ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان استان گلستان به این استان سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس گفت: رویکرد دولت استفاده از همه ظرفیت‌های در دسترس برای توسعه خدمت به مردم است و در سازمان تأمین‌اجتماعی از ابتدای این دولت، تحول در خدمت‌رسانی در دستور کار قرار گرفته است و توسعه خدمات بخش درمان مستقیم را که درمان رایگان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان است، در صدر برنامه‌هایمان قرار داده است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۱۳۳ طرح عمرانی در کل کشور در حال اجراست که بخش عمده این طرح ها، طرح‌های توسعه، ایجاد یا افزایش ظرفیت مراکز درمانی سازمان است بطوریکه از سال ۱۴۰۰ بخش بزرگی از این طرح‌ها افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده، بخشی کلنگ‌زنی شده و بخشی نیز در حال ساحت و اجرا است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: امسال برای ساخت و توسعه مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی، بیش از ۹۵۰۰ میلیارد تومان منابع ریالی پیش‌بینی شده است که هزینه خواهد شد.

موسوی همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد پرداخت وام به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی گفت: تا اواخر هفته آینده، پرداخت مرحله جدید وام ۲۰ میلیون تومانی به مستمری‌بگیران آغاز و از طریق سامانه متمرکز و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان که واجد شرایط هستند، پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۲۳۹٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha