۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
خرید از سایت های خارجی (آمازون امارات و علی بابا)

خرید از سایت های خارجی (آمازون امارات و علی بابا)

خرید از سایت های خارجی یکی از خدمات کارگزاری ققنوس خرید می باشد که به مشتریان عزیز پیشنهاد می شود بیشتر درباره آن اطلاع داشته باشند.

مقدمه

خرید از سایت های خارجی یکی از خدمات کارگزاری ققنوس خرید می باشد که به مشتریان عزیز پیشنهاد می شود بیشتر درباره آن اطلاع داشته باشند؛ بدون شک برای شما همراهان عزیز پیش آمده است که به دنبال محصولاتی بوده اید ولی موفق به یافتن آن در داخل کشور نشده اید، یا حتی اگر کالای مورد نظر خود را پیدا کرده اید به دلیل هزینه خرید بالای آن از خرید خود صرف نظر کرده اید، در این صورت امکان دارد به فکر خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از آمازون امارات و یا دیگر سایت ها جهت تامین محصولات خود از خارج از کشور بیفتید! که با یک سرچ ساده با حجم فراوانی از سایت های مختلف مواجه خواهید شد که خدمات خرید از سایت های بین المللی مانند خرید از علی بابا به شما عزیزان ارائه می دهد.

ما در کارگزاری ققنوس خرید که از معتبرترین کارگزار خرید کالا از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون امارات، علی اکسپرس، تائوبائو و همچنین خرید از علی بابا می باشد؛ بیش از نه سال است خدمات خود را به طور تخصصی در زمینه خریدهای بین المللی  به صورت خرد و عمده برای واردکنندگان حقیقی و حقوقی انجام می دهیم؛ بدین منظور برای آگاهی بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت های خرید آنلاین خارجی

امروزه خرید از سایت ‌های خارجی از جمله خرید از علی بابا، خرید از آمازون امارات بیشتر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است، متاسفانه بسیاری از کالاهای برند در ایران نمایندگی ندارند و این موضوع باعث شده تا خرید بسیاری از کالاها آسان و راحت نباشد، همچنین امروزه بازار کالاهای تقلبی بسیار اشباع شده و در بسیاری از موارد افراد به ازای پرداخت هزینه ‌ای زیاد، کالاهایی تقلبی دریافت خواهند کرد.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، شما می‌ توانید بهترین سایت های خرید آنلاین خارجی از قبیل خرید از علی بابا، علی اکسپرس و همچنین خرید از آمازون امارات را انتخاب کنید و محصول مورد نظر خود را از طریق این سایت ها دریافت کنید؛ تا به جای کالای تقلبی، کالای اصلی را خریداری نمایید. در این مطلب کارگزاری ققنوس خرید دو تا از بهترین سایت‌ های خرید آنلاین خارجی اعم از خرید از علی بابا و همچنین خرید از آمازون امارات را به شما عزیزان معرفی می ‌نماید.

آمازون امارات

از سرویس های کارگزاری ققنوس خرید، خرید از آمازون امارات می باشد. در واقع یکی از شعبه های آمازون، آمازون امارات است که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا جهت خرید اینترنتی و آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده است. خرید از آمازون امارات، با توجه به امکاناتی که دارد مانند خرید از علی بابا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اینترنتی به شمار می رود. امروزه با توسعه خرید اینترنتی و بالا رفتن تعاملات آنلاین، خرید از سایت های خارجی به یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین شیوه های خرید محصولات تبدیل شده است.

به طور کلی در بین فروشگاه های خرید اینترنتی، خرید از آمازون امارات یکی از نمونه های پرطرفداری است که بیش از سیصد میلیون کالا را در سایت خود جهت فروش توزیع می کند؛ چون که سایت طوری طراحی شده است که مشتریان به سادگی می توانند محصولات مورد نظر خود را سرچ کرده و سفارش دهند، برای بسیاری از افراد مزیت های خاص خود را دارد.

در حال حاضر، بیشتر افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند با مناسب ترین قیمت، به بالاترین کیفیت دست پیدا کنند. خرید از آمازون امارات متحده برای کاربران و مشتریان عزیز این امکان را ایجاد می کند تا از قیمت های منصفانه، تخفیفات و پیشنهادات ویژه متعددی بهره مند شوند؛ در واقع با خرید از آن می توان از هزینه های اضافی جلوگیری کرد. علاوه بر این، یکی از خصوصیات خرید از آمازون امارات، داشتن امنیت کامل است. آمازون امارات با ارائه خدمات ایمن، همواره تمامی سعی خود را جهت حفظ اعتماد مشتریان خود انجام می دهد. همچنین، آمازون امارات متحده عربی برای مشتری این امکان را فراهم می کند تا از خدماتی چون ارسال رایگان کالاها بیش از صد درهم و ارسال سریع، استفاده کنید. بنابراین خرید از آمازون امارات می تواند انتخاب مناسبی برای کاربران عزیز باشد.

خرید از سایت های خارجی (آمازون امارات و علی بابا)

علی بابا

علاوه بر خرید از آمازون امارات، یکی دیگر از سرویس های پرطرفدار کارگزاری ققنوس خرید، خرید از علی بابا می باشد. درواقع یکی از بزرگترین بازارهای B۲B به حساب می آید که برای خریداران و فروشندگان تاسیس شده است تا با یکدیگر تجارت کنند. اکنون سال های سال است که خرید از علی بابا به فروشندگان زیادی کمک کرده تا برندهای خود را توسعه دهند و تجارت خود را در سطح بین المللی انجام دهند.

همچنین دقت داشته باشید که خرید از علی بابا به طور معمول جهت اهداف عمده‌ فروشی می باشد. سیستم تجارت الکترونیک Alibaba دارای بیشتر از بیست و شش میلیون خریدار فعال در کل دنیا و همچنین تأمین‌ کنندگان از بیش از صد و نود کشور و بیش از پنج هزار و نهصد نوع کالا است که آن را به یک فروشگاه آنلاین مناسب برای خرید و فروش کالا تبدیل کرده است.

به طور کلی علی بابا یک بازار ایمن را برای شغل های اینترنتی ایجاد کرده است. بنابراین، باید بدانید که علی بابا تنها یک پلتفرم B۲B می باشد و یک تأمین‌کننده نخواهد بود. این شرکت در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط جک ما ایجاد شد. در واقعیت ایده اولیه موقع تاسیس این فروشگاه آنلاین، ارتباط تولید کنندگان چینی با تولید کنندگان با سایر کشورها بود.

اگر شما همراهان گرامی نیز قصد فعالیت های تجاری و خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از علی بابا را دارید باید بدانید که این شرکت یکی از بزرگترین فروشگاه‌ های آنلاین عمده فروشی در کشور چین می باشد و لازم است در مورد آن از اطلاعات کافی برخوردار باشید. در واقع جهت خرید عمده و خرده، خرید از علی بابا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

خرید از سایت های خارجی چه هزینه هایی به همراه دارد؟

یکی از اصلی ترین نگرانی های که بسیاری از مشتریان ما برای خرید از سایت های خارجی نظیر: خرید از آمازون امارات، علی اکسپرس، تائوبائو و سایت های دیگری نظیر خرید از علی بابا را دارند این است که چقدر باید برای خرید کالای مورد نظرشان هزینه کنند. بنابراین به صورت کلی باید بدانید چه هزینه هایی برای خرید یک کالا هنگام خرید از علی بابا در مقایسه با آمازون پرداخت خواهید کرد. ما در ادامه به صورت کامل هزینه هایی که شما باید برای خرید از سایت های خارجی پرداخت کنید را شرح می دهیم. مهم نیست کالای شما از چه سایتی خریداری می شوند، روال کلی برای محاسبه هزینه های خرید از سایت های خارجی یکسان می باشد.

هزینه خالص کالا مطابق قیمت ارزی مندرج در سایت

اولین و مهمترین بخش از هزینه ای که برای خرید از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون امارات پرداخت می کنید هزینه خالص کالای مورد نظر می باشد، به عنوان مثال، تصمیم به خرید یک کفش از آمازون امارات دارید، قیمت درج شده در سایت برای کفش شما ۱۰۰ دلار است، لذا باید معادل ریالی ۱۰۰ دلار را به کارگزار خرید خود پرداخت کنید؛ همچنین اگر خرید شما از انگلیس باشد، هزینه ها معمولا با واحد ارزی پوند می باشد. در واقع خرید از ترکیه به صورت لیر و امارات درهم و چین یوان می باشد، برای اطلاع از نرخ ارز مورد استفاده برای خریدهای آنلاین همچون خرید از علی بابا و آمازون امارات می توانید با کارشناسان کارگزاری ققنوس خرید تماس حاصل فرمایید.

هزینه حمل از فروشنده تا دفتر کارگزاری ققنوس خرید

همانطور که گفته شد هناگم خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از آمازون امارات و خرید از علی بابا هیچ یک از ان ها ارسال مستقیم به ایران را ندارند، از این رو وقتی خرید شما انجام می گیرد فروشنده شما در هر کشور و سایتی باشد باید ابتدا کالا را به یکی از دفاتر کارگزاری ققنوس خرید ارسال نماید، معمولا هزینه های حمل از فروشنده تا دفاتر واسطه کارگزاری ققنوس خرید در سایت فروشنده مشخص شده و قابل مشاهده می باشد.

هزینه حمل از دفاتر خارجی کارگزاری ققنوس خرید

پس از خرید از آمازون امارات و علی بابا و رسیدن کالای شما به انبارهای کارگزاری ققنوس خرید، نوبت ارسال مجدد کالا از آن کشور به ایران می باشد، در این لحظه همکاران بخش عملیات ققنوس خرید اقدام به ارسال مجدد کالاهای خریداری شده مشتریان از دفاتر ققنوس خرید به ایران می کنند، هزینه ارسال از دفاتر واسطه به ایران را می توانید با تماس با کارشناسان بخش خریدهای خارجی اطلاع یابید.

لازم به ذکر است هزینه های حمل و نقل رابطه مستقیمی با ابعاد بسته بندی و وزن کالای خریداری شده شما دارند ، هر چه کالا دارای ابعاد بسته بندی بیشتر، وزن بالاتری باشند هزینه حمل بیشتری را باید پرداخت کنید.

هزینه ترخیص کالا از گمرک در ایران

هر کالایی با هر وزنی از هر کشور خارجی به ایران وارد گردد باید تشریفات گمرکی خود را طی کند و هزینه هایی مانند حقوق ورودی را پرداخت نماید. هزینه های گمرکی متناسب با ارزش و ماهیت کالا می باشد و توسط کارگزاری ققنوس خرید انجام می گیرد. معمولا هزینه های ترخیص کالاهای خریداری شده مشتریان چیزی بین حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزش ظاهری کالا و یا ارزشی کالا می باشد که گمرک آن را مد نظر دارد.

کارمزد خرید

کارمزد خرید از سایت های خارجی همچون خرید از علی بابا و آمازون امارات را شما به کارگزاری ققنوس خرید پرداخت می کنید. کارمزد خرید به عنوان دستمزد خرید توسط هر کارگزاری که انتخاب می کنید پرداخت خواهد شد و معمولا رابطه مستقیمی بین ارزش و نوع کالای شما خواهد داشت. برای اطلاع از مبلغ کارمزد خرید کالای خود می توانید با کارشناسان ققنوس خرید در ارتباط باشید.

خرید از سایت های خارجی (آمازون امارات و علی بابا)

مقایسه دو سایت آمازون امارات و علی بابا

شاید برای شما همراهان عزیز نیز سوال باشد که هنگام خرید از سایت های خارجی کدام بهتر است؟ خرید از آمازون امارات یا خرید از علی بابا؟ بهتر است بدانید که عملکرد آمازون امارات با وجود چندین میلیون‌ تامین کننده و همچنین فروشنده بیشتر شبیه به یک خرده فروش آنلاین است. آمازون امارات یک پلتفرم تکمیلی به نام FBA را برای فروشندگان و تامین کنندگان طراحی نموده است. به این شکل که فروشندگان محترم با توجه به برنامه ی مورد نظر، سهام خود را به آمازون امارات خواهند فرستاد. پس از آن، آمازون امارات کارهایی همچون لیست نمودن کالاها، مدیریت سفارش محصول، ارسال و پشتیبانی مشتری را انجام خواهد داد. به طور کلی نحوه ی انجام تراکنش معمولی در هنگام خرید از علی بابا و آمازون امارات به صورت زیر است:

چگونگی انجام تراکنش معمولی هنگام خرید از آمازون امارات

چگونگی انجام تراکنش معمولی هنگام خرید از علی بابا

خریدار کالای مورد نظر را در آمازون امارات جستجو خواهد نمود.

خریدار کالای مربوطه را در سایت علی بابا جستجو خواهد کرد.

خریدار محترم محصول را در لیست قرار می دهد و بعد از اضافه نمودن به سبد خرید، سپس بر روی گزینه ی تسویه حساب کلیک می نماید.

خریدار بعد از انتخاب کالا، عوامل مختلفی همچون نظرات، زمان ارسال کالا، روش ارسال بار و رتبه ‌بندی ‌ها را بررسی خواهد نمود و پس از آن تصمیم خواهد گرفت.

فروشنده بعد از دریافت نمودن سفارش، برای ارسال آماده می شود.

فروشنده پس از دریافت سفارش، برای ارسال کالا آماده خواهد شد.

مسئول تدارکات آمازون امارات کالا را به مشتری تحویل می دهد، بنابراین مشتری مورد نظر به پشتیبانی نیاز نخواهد داشت.

خریدار کالا را در مدت زمان مشخص دریافت می نماید و در صورت نیاز به پشتیبانی، به طور مستقیم می توان با فروشنده ارتباط برقرار کرد.


 

بهترین شرکت کارگزار خرید از سایت های خارجی کدام است؟

به یاد داشته باشید که خرید از سایت های خارجی همچون خرید از آمازون امارات و علی بابا کمی پیچیده و سخت می باشد. دلیل این پیچیدگی ها هنگام خرید از علی بابا و آمازون امارات، وجود تحریم های خارجی، محدودیت ها و همچنین ارائه ندادن خدمات فروشگاه های اینترنتی به کشور ایران است. بهترین روشی که هموطنان عزیز می توانند برای خرید از فروشگاه های اینترنتی در خارج از کشور به صورت آنلاین انتخاب کنند، استفاده از خدمات شرکت های واسطه ی مربوطه از جمله گروه ققنوس خرید می باشد. همچنین به جز این که هموطنان عزیز به هنگام خرید همچون وارد کردن ادرس با سختی ها و مشکلاتی مواجه می شوند، برای بارگیری و ارسال کالاهای خریداری شده هم مشکل خواهند داشت.

به همین علت، گروه ققنوس خرید با چند سال سابقه ی فعالیت در خصوص خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی علی الخصوص خرید از آمازون امارات و علی بابا این امکان را برای ایرانیان ایجاد نموده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با ارسال لینک کالای مورد نظر خود برای کارشناسان گروه ققنوس خرید، تمام مراحل را به این شرکت خرید بسپارند و بدون هیچ گونه مشکلی مرسوله را در داخل کشور ایران دریافت نمایند. قسمتی از اصلی ترین خدمات گروه ققنوس خرید در خصوص خرید از علی بابا و آمازون امارات عبارت است از:

  • برخورداری از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه ی خرید از آمازون امارات و علی بابا

  • انجام صفر تا صد امور مربوط به خرید از سایت های خارجی

  • خرید محصول مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن از وب سایت آمازون امارات و علی بابا

  • تحویل کالای خریداری شده در مکان درخواستی مشتریان در کشور ایران

  • حمل و نقل کالا به روش درب به درب، هوایی، دریایی و.. به کشور ایران

البته بهتر است بگوییم که خدمات خرید از آمازون امارات و علی بابا از جمله ی سرویس های بسیار پرطرفدار گروه ققنوس خرید محسوب می شود که علی رغم وجود تحریم های متعدد، شرایط را برای خرید برندهای جهانی ایجاد نموده است. برای مشتری هایی که به دنبال تجربه ی یک خرید عالی از فروشگاه های اینترنتی علی بابا و آمازون امارات هستند، توصیه می کنیم که تحت هیچ شرایطی استفاده از خدمات گروه ققنوس خرید به عنوان کارگزار واسطه در خصوص خرید از سایت های خارجی را از دست ندهید. فقط کافی است که برای آگاهی از هزینه های خرید کالاهای مورد نیاز خود، لینک خرید از علی بابا و آمازون امارات را برای کارشناسان ما بفرستید تا با محاسبه ی حدودی تمام هزینه ها، شما همراهان گرامی را به صورت کامل و جامع راهنمایی کنند.

چالش های خرید از سایت های خارجی

همان طور که مطلع هستید خرید از سایت های خارجی اعم از خرید از علی بابا و آمازون امارات می ‌تواند یک سری چالش ها را برای خریداران به همراه داشته باشد که در ادامه درباره آن ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد. به طور کلی برخی از چالش‌ های خرید از آمازون امارات و دیگر سایت ها بین المللی شامل موارد زیر است:

پرداخت

مسئله ی پرداخت یکی از بزرگ ترین چالش‌ های خرید از سایت ‌های خارجی همچون خرید از آمازون امارات و علی بابا است. بعضی از سایت ‌ها تنها به ارزهای خارجی نظیر دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو پرداخت قبول می نمایند و در بعضی دیگر از سایت‌ ها می ‌توانید راه های مختلفی مثل کارت اعتباری و پی پال را مورد استفاده قرار دهند.

مشکلات گمرکی

گاهی وقت ها خریداران در طول مسیر ارسال کالای مربوطه با مشکلات گمرک رو به رو می‌ شوند. مشکلاتی همچون پرداخت نمودن مالیات و تعرفه، نیاز به مجوز واردات کالا، مشکلات هنگام تشخیص محتویات بسته و یا تأخیر در گمرک از جمله مسائل و مشکلاتی هستند که ممکن است رخ دهد.

پشتیبانی مشتری

گاهی اوقات پشتیبانی مشتری مربوط به سایت‌ های خارجی، به علت محدودیت‌های زبانی و جغرافیایی، برای خریداران در دسترس نخواهد بود. به طور کلی، پرداخت ارزی با توجه به مزیت ها و چالش های آن، به یکی از روش‌های کاربردی برای انجام تراکنش‌ های مالی تبدیل گردیده است. با پرداخت ارزی  سفر به صورت ارزان به راحتی و با سرعت بالا، می ‌توان تراکنش‌های مالی را انجام داد. همچنین این نوع پرداخت بیشتری نسبت به پرداخت‌ های نقدی امنیت دارد، چرا که خطر سرقت و یا از دست دادن پول بسیار کاهش می ‌یابد.

چرا به یک کارگزار برای خرید از سایت های خارجی احتیاج دارید؟

به علت تحریم های شدیدی که در حال حاضر علیه کشور ایران ایجاد شده است؛ هنگام خرید از سایت های خارجی معتبر جهانی اعم از خرید از آمازون امارات، علی اکسپرس، تائوبائو و سایت های دیگر همچون خرید از علی بابا امکان خرید را به کاربران نخواهند داد؛ علت دیگر محدودیتی که برای هموطنان وجود دارد نداشتن حساب های بانکی بین المللی معتبر جهت خرید از سایت های خارجی و پرداخت هزینه می باشد؛ زیرا برای خرید از آمازون امارات و خرید از علی بابا شما همراهان گرامی باید حساب هایی مانند ویزاکارت، مستر کارت، پی پال برخوردار باشید که این مورد نیز برای هموطنان غیرممکن است.

ناگفته نماند حتی در صورت پرداخت هزینه، مشکل بعدی عدم ارسال مستقیم مرسوله از کشور و فروشگاه اینترنتی مورد نظر به ایران می باشد؛ زیرا ارسال مستقیم به ایران را ندارند. با این اوصاف باید خرید خود را به یک کارگزار خرید معتبر واگذار کنید که دارای دفاتر مناسب و عالی در خارج از کشور هستند.

خرید از سایت های خارجی (آمازون امارات و علی بابا)

جمع بندی

گروه ققنوس خرید با هدف اسان نمودن پروسه ی خرید از آمازون امارات و علی بابا برای شما همراهان گرامی خدمات مختلفی را تحت عنوان سرویس خرید از علی بابا و آمازون امارات ارائه می نماید. استفاده از این خدمات باعث می شود که محدودیت های شما به هنگام خرید از سایت های خارجی برطرف شود. از جمله ی خدمات گروه ققنوس خرید در خصوص خرید از آمازون امارات شامل: معرفی کالاهای پر فروش آمازون امارات و علی بابا، معرفی محصولات ممنوعه، نحوه ی ارجاع و بازپرداخت در آمازون امارات و علی بابا، بررسی نمودن گزینه های پرداخت برای خرید از سایت های آمازون امارات و علی بابا، دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی و ارسال آن برای خریدار می باشد.

 به طور کلی می توان گفت که با توجه به رقابت بسیار شدید در میان فروشگاه های اینترنتی، آمازون امارات و علی بابا با ارائه ی قیمت های رقابتی و خدمات عالی، در خاورمیانه به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه های خرید از سایت های خارجی به صورت اینترنتی شناخته شده است. برای خرید از آمازون امارات و خرید از علی بابا با ورود به سایت ققنوس خرید می توانید با راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما در ققنوس خرید دریافت کنید.


 

کد خبر: ۲۳۹٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha