۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کشف تغییر کاربری غیر قانونی  ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی  سیستان و بلوچستان
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف تغییر کاربری غیر قانونی ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود، رفع تصرف شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش ۸۸۱ میلیارد تومان را رفع تصرف کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش نیروهای یگان های حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و با انجام هماهنگی های قضایی طی ۲۵ ماموریت در شهرهای مختلف استان این اراضی از تصرف اشخاص سودجو خارج و به وضع سابق بازگشت.

اکبری تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هرگونه دخل و تصرف و همچنین تغییر کاربری اراضی دولتی تخلف محسوب و در صورت مشاهده و گزارش، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می شود.

اکبری تصریح کرد: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

کد خبر: ۲۳۹٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha