۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
استقرار شعب ویژه تعزیرات در ترمینال سلام فرودگاه امام(ره)

استقرار شعب ویژه تعزیرات در ترمینال سلام فرودگاه امام(ره)

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از استقرار شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در ترمینال سلام برای رسیدگی به شکایات زائران حسینی در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش بازار، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست بررسی وضع عرضه بلیط هواپیما برای اربعین حسینی با اشاره به استقرار شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در پایانه‌های مسافری زمینی و هوایی از روز شنبه، گفت: امسال شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر می‌شود تا زائران گرامی در صورت مواجهه با تخلف در همان فرودگاه شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر لزوم همراهی بازرسان سازمان هواپیمایی به منظور بررسی گزارش‌های دریافتی، افزود: شعب ویژه تعزیرات حکومتی در ایام پیاده‌روی اربعین موظف‌اند حکم پرونده‌های تشکیل شده را در محل صادر کنند و در مواردی هم که امکان رسیدگی در محل وجود نداشت، بلافاصله پس از برگشت زائران رسیدگی و حکم صادر شود.

اصانلو گفت: با اقدامات انجام شده دیگر واسطه و دلال در فروش بلیط هواپیما موضوعیت ندارد و شرکت‌های هواپیمایی عذر و بهانه‌ای برای فروش بلیط بالاتر از نرخ تعیین شده را ندارند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که جریمه ۲۶ میلیارد تومانی یک شرکت هواپیمایی برای گرانفروشی قطعی شده، گفت: بیشتر شرکت‌های هواپیمایی در تعزیرات حکومتی پرونده تخلف دارند و بعضا حکم محکومیت متخلفان قطعی شده و در مرحله اجرا قرار دارد.

اصانلو افزود: شرکت‌های هواپیمایی با جریمه‌هایی که صادر شده از تکرار تخلف واهمه دارند و این هشدار را به آن‌ها می‌دهیم که اگر در ایام اربعین، گزارش تخلفی داشته باشند، برخوردی شدیدتر و قاطع‌تر خواهیم داشت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با ۳۹ سایت جستجوگر متخلف در عرضه بلیط هواپیما خبر داد و گفت: اکنون تنها مرجع فروش بلیط سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی است و برای شرکت‌هایی که امکان فروش اینترنتی نداشتند هم ۶ سایت معتبر از طرف سازمان هواپیمایی اعلام شده است تا با شبکه توزیع شفاف و درست، شاهد گرانفروشی نباشیم.

در این نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور و همچنین نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی فراجا و همچنین جمعی از مدیران کل ستادی سازمان تعزیرات حکومتی حضور داشتند.

کد خبر: ۲۳۹٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha