۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۲۰ میلیون لیتر نفتگاز به ماشین آلات کشاورزی استان همدان تحویل شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

۲۰ میلیون لیتر نفتگاز به ماشین آلات کشاورزی استان همدان تحویل شد

همدان - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تحویل ۲۰ میلیون لیتر نفتگاز به ۳۰ هزار دستگاه از ماشین آلات کشاورزی استان همدان خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ میلیون لیتر نفتگاز به ادوات و ماشین آلات کشاورزی استان همدان تحویل شده است.

وی گفت: بر اساس لیست اعلامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان سوخت مورد نیاز حدود ۳۰ هزار دستگاه از ادوات فعال در بخش کشاورزی تأمین شده است.

روستایی با بیان اینکه برای ثبت‌نام سهمیه سوخت تراکتور کشاورزان مشکلی وجود ندارد، افزود: عدم یا تأخیر دریافت کد رهگیری مورد سوال عده‌ای از دارندگان وسایل و ادوات گازوئیل سوز کشاورزی، ناشی از زیرساخت‌های ارتباطی است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این ساز و کار به صورت یکنواخت و هماهنگ توسط دستگاه‌های متولی از جهاد کشاورزی، امور آب، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های مسئول فراهم شده است.

روستایی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (تجارت آسان) میسر است، افزود: هدف رسیدن فرآورده به دست مصرف کننده واقعی و جلوگیری از پدیده قاچاق است.

وی یادآور شد: سامانه تجارت آسان از مهرماه سال ١٣٨٨ با ضوابط خاص، زیر نظر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی اجرایی شده و به طور مستمر پایش و نظارت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ثبت نام غیرحضوری و در بستر اینترنت نیز از ساز و کارهای رفاهی و تسهیل فرآیندهای ارائه خدمات به مردم و مصرف کنندگان عمده و جز است، عنوان کرد: مطابق روال همیشه سهمیه سوخت تراکتورداران از طریق ثبت درخواست در سامانه انجام شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: هرگونه سستی یا اهمال در شناسایی دقیق جامعه مصرف کننده واقعی، موجب تضییع ثروت عمومی و خروج گازوئیل از شبکه قانونی توزیع توسط افراد سودجو خواهد بود.

امین روستایی در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام سهمیه سوخت نیز اظهار کرد: هویت وسیله نقلیه و مالک آن باید احراز شود و چنانچه مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد تأمین و تحویل سوخت بلا مانع است.

وی اضافه کرد: در راستای کاستن از تعداد دفعات مراجعات برای دریافت برخی خدمات این موارد به صورت غیرحضوری ارائه شده اما پروتکل‌های بهداشتی برای مواردی که حضور متقاضی الزامی بوده، پیش بینی و تعیین شده است.

روستایی با استراتژیک خواندن فرآورده‌های نفتی و ارزش افزوده این محصولات افزود: باید برای رسیدن سوخت به دست مصرف کننده واقعی نظارت‌ها جدی و بیش از پیش شود تا از هدر رفت سرمایه‌های ملی کشور جلوگیری شود.

کد خبر: ۲۳٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha