۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان تنگستان
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان تنگستان

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۴ طرح در تنگستان با سرمایه گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

احمد محمدی زاده در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در تنگستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت را گرامی می داریم و به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درود می فرستیم و امیدوارم بتوانیم در خدمت رسانی به مردم استان بوشهر داشته باشیم.

وی افزود: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم در تمام عرصه ها اهتمام جدی دارد و آثار این تلاشها را مشاهده می‌کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و علاوه بر اجرای طرح و پروژه ها، واحدهای تولیدی و اقتصادی نیز از رونق خوبی برخوردار شده اند.

محمدی زاده به پروژه های هفته دولت در شهرستان تنگستان اشاره کرد و ابراز داشت: در شهرستان تنگستان شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی اضافه کرد: از این شمار طرح و پروژه، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی نیز انجام می شود.

استاندار بوشهر گفت: امروز طرح های اقتصادی ارزشمندی از جمله ماهی در قفس با اشتغال قابل توجه در تنگستان وارد مدار تولید شده است.

کد خبر: ۲۳۹٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha