۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
۳ پروژه تامین برق در استان سمنان به بهره برداری می رسد
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان:

۳ پروژه تامین برق در استان سمنان به بهره برداری می رسد

سمنان- آخوندی، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان از بهره برداری سه پروژه تامین برق در استان طی هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

اصغر آخوندی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه در سراسر استان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: هدف این طرح ها ارتقای برق رسانی به مشترکان است.

وی از کلنگ‌زنی سه پروژه دیگر طی ایام هفته دولت در استان سمنان و در حوزه تامین برق خبر داد و ابراز کرد: مجموع طرح های برق منطقه ای استان سمنان در هفته دولت هفت هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال برآورد می شود.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به مهمترین طرح های قابل بهره برداری در استان بیان کرد: بهره‌برداری از پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شرکت صنعتی دامغان با هدف ارتقای برق رسانی به واحد های تولیدی و سرمایه گذاران از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در مجموعه شرکت است.

آخوندی با بیان اینکه خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و نیز پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه از دیگر طرح های هفته دولت است، گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی، آغاز می شود.

وی از آغاز عملیات احداث نیروگاه دو مگاواتی مقیاس کوچک شاهرود و نیروگاه خورشیدی ۱۲ مگاواتی سرخه طی هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha