۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
۱۶ پروژه اقتصادی در حوزه جهاد کشاورزی استان سمنان افتتاح می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۱۶ پروژه اقتصادی در حوزه جهاد کشاورزی استان سمنان افتتاح می شود

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طی هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح ۱۶ پروژه اقتصادی بخش جهاد کشاورزی با اشتغال ۹۵ نفر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا قاسمی در نشست خبری خود همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه طی ایام هفته دولت سال جاری ۱۶ پروژه اقتصادی در استان سمنان افتتاح می شود، ابراز کرد: این طرح ها ۹۵ شغل جدید در استان ایجاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این مشاغل همچنین ۱۲۳ شغل را نیز تثبیت می کند، افزود: در کنار این طرح ها، شاهد افتتاح ۱۲۳ پروژه عمرانی نیز در بخش جهاد کشاورزی استان سمنان طی ایام هفته دولت خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه برای این طرح ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: افتتاح واحد مرغ گوشتی، شترمرغ، گاو شیری، گوساله پرواری، گلخانه، آبیاری قطره ای، انتقال آب و ... در زمره پروژه های قابل افتتاح در استان سمنان طی هفته دولت هستند.

قاسمی با بیان اینکه شاهد افتتاح طرح های لایروبی قنوات و انهار انتقال آب از طریق لوله، بهسازی کانال های انتقال آب و ... در استان سمنان خواهیم بود، ابراز کرد: بهسازی شرایط آب دهی کشاورزی و دامپروری و همچنین بخش عشایری در زمره اهداف ما در افتتاح این طرح ها است.

وی مرمت و لایروبی طرح‌های آبخیزداری و به‌ویژه ساخت سازه‌های سنگ و ملاتی و بند خاکی برای مهار سیلاب و کاهش و جلوگیری از فرسایش را از دیگر طرح های هفته دولت سازمان جهاد کشاورزی استان دانست و گفت: طرح توسعه باغ‌ها در اراضی شیب‌دار و اصلاح باغ‌ها نیز در هفته دولت در سراسر استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha