۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در استان سمنان افتتاح می شود
رئیس سازمان صمت سمنان در گفتگو با بازار؛

۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در استان سمنان افتتاح می شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی هفته دولت ۱۷ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۱۸ هزار میلیارد ریال در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، یادگار احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری ۱۷ پروژه صنعتی و معدنی در استان افتتاح می شود، ابراز کرد: برای این طرح ها ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این طرح های صنعتی و معدنی برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد، افزود: تولید فرو سیلیسیم با سیلیکون بیش از ۵۵ درصد وزنی از جمله طرح های قابل افتتاح طی هفته دولت در بخش صنعت معدن در استان سمنان است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان از افتتاح معدن مصالح ساختمانی نیز طی هفته دولت با حضور مسئولان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه برش انواع سنگ روغن تصفیه مجدد و کارخانه انواع مقره کامپوزیتی و برق گیر فشارقوی از دیگر طرح های قابل افتتاح صنعتی در هفته دولت در سراسر استان سمنان است.

احمدی با بیان اینکه در این ایام همچنین شاهد افتتاح کارخانه تولید محصولات و فرآورده های بهداشتی و آرایشی هستیم، گفت: کارخانه مواد غذایی و تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی همچنین فرآوری مواد معدنی از دیگر طرح های صنعتی قابل افتتاح طی هفته دولت در سال جاری است.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید انواع دستگاه یو پی اس و همچنین کارخانه تولید نمک خوراکی تصفیه شده با کاربرد در صنایع غذایی و عملیات جوشکاری انفجاری فلزات از یگر طرح های هفته دولت هستند که در استان سمنان به بهره برداری خواهند رسید، گفت: این طرح ها ظرفیت های تولیدی صنعتی استان را نیز افزایش خواهند داد.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha