۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد گروه را ادامه دهند
مدیرعامل گروه کشتیرانی:

دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد گروه را ادامه دهند

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برنامه گروه برای جذب دریانوردان جدید و آموزش دانشجویان برای ورود به ناوگان کشتیرانی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا مدرس خیابانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان حاضر در این مراسم را همکاران آینده گروه معظم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ۱۴۰ فروند کشتی به ظرفیت پنج میلیون تُن توانسته بالغ بر ۲۸ میلیون تُن کالای راهبردی را حمل کند و نقش اساسی در اقتصاد ایران داشته باشد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که ارزش دارایی‌های گروه کشتیرانی صرفاً کشتی‌ها و ناوگان آن نیست؛ بلکه نیروی انسانی مقتدر و متوکل است که امیدواریم همین شور، اشتیاق و انضباط کنونی دانشجویان تداوم یابد.
وی تصریح کرد: امروز ۳۸۰۰ نفر از همکاران دریانورد ما در دنیا اقدام به جابه‌جایی بار می‌کنند که باید جوانان در کنار آن‌ها طی سنوات آتی رشد کرده و جایگزین با تجربه‌ها شوند.

مدرس خیابانی با ابراز امیدواری نسبت به حضور مثمرثمر نیروهای جوان در ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: با همت امروز، دانشجویان خبره جایگزین نیروی فعلی کشتیرانی خواهند شد و باید با تلاش، توکل، کوشش و احترام به پیشکسوتان و فرماندهان حوزه دریایی، مسیر بالندگی و رو به رشد کشتیرانی را ادامه دهند.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha