۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت کرمان
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اعلام کرد:

پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت کرمان

کرمان - مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۲۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت کرمان در هشت‌ماهه امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سایت خبری کمیته امداد، یحیی صادقی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت کمیته امداد نمونه بارز بانکداری اسلامی است، اظهار کرد: ایجاد صندوق ضمانت آسان برای مددجویان کمیته امداد یکی از اقدامات مهم این صندوق است که در نظام اقتصادی کشور و توانمندسازی اقتصادی محرومان تأثیر بسیاری دارد.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی بی‌منت و آسان به مددجویان ضمن حفظ شان و شخصیت آن‌ها یکی از اهداف اصلی این نهاد نیز است که در کنار آن پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، خارج از ضوابط پیچیده بانکی توسط صندوق امداد ولایت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت چهار هزار و ۹۹۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت استان در هشت‌ماهه امسال خبر داد و افزود: این تسهیلات در سرفصل اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به مددجویان تحت حمایت پرداخت‌شده است.

وی افزود: وام‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون تومان با دوره تنفس شش ماه تا یک سال، وام تعمیر و ساخت مسکن شهری و روستایی تا سقف ۳۵ میلیون تومان، وام ودیعه مسکن برای نیازمندان و مددجویان تا سقف ۲۰ میلیون تومان و هم‌چنین وام کارگشایی تا سقف ۵ میلیون تومان با ضمانت آسان به متقاضیان پرداخت می‌شود که اقساط تسهیلات نیز به صورت بلند مدت است.

کد خبر: ۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha