۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
۱۲۰ طرح در خوزستان امکان سنجی صنعتی شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:

۱۲۰ طرح در خوزستان امکان سنجی صنعتی شد

اهواز- محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۱۲۰ طرح در استان امکان سنجی صنعتی شد که از این تعداد ۲۰ طرح صنعتی برای تهیه مطالعات امکان سنجی و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در حال انجام است.

اخلاق محمدیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قطعاً برای راه اندازی یک کسب و کار نیازسنجی بازار و امکان سنجی تولید و شناخت کامل از فضای رقابتی هم از لحاظ کیفی و هم قیمتی لازم است.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سالی که به نام جهش تولید از جانب مقام معظم رهبری نامگذاری شده به منظور کمک به تصمیم گیری بهتر متقاضیان سرمایه‌گذاری نسبت به تحقیقات میدانی و اخذ نظرات کارشناسی خبرگان صنعت اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در همین خصوص عنوان کرد: محصول این تحقیقات شناسایی ۱۲۰ طرح امکان سنجی صنعتی شد که از این تعداد ۲۰ طرح صنعتی برای تهیه مطالعات امکان سنجی و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در حال انجام است که نهایتاً در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

محمدیان تصریح کرد: در سال ۹۸ نیز به منظور جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ۱۲ طرح با عنوان ایجاد و توسعه به صورت مشارکت با واحد صنعتی توسط مشاوران این شرکت تهیه و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان داریم که از این تعداد ۳۹ ناحیه صنعتی و ۳۴ شهرک صنعتی احداث شده و ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله واگذاری زمین هستند.

کد خبر: ۲۳٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha