۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس با توجه به اینکه مبل های شنی طرفداران زیادی دارند یافتن بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران اهمیت پیدا می کند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس با توجه به اینکه مبل های شنی طرفداران زیادی دارند یافتن بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران اهمیت پیدا می کند. مبل های شنی یکی از انواع مبل های راحتی هستند که آن ها را به مبل بین بگ Bean Bag و هپی چیر happy chair هم می شناسند. افرادی که دائما بر رو زمین سفت و سخت می نشینند و از مشکلات ستون فقرات رنج می برند به دلیل توصیه پزشکان به دنبال مبل های راحتی هستند.

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

این موضوع یکی از دلایل افزایش محبوبیت صندلی راحتی شنی می باشد. این صندلی جزء خانواده پاف بشمار می رود اما در کشور ما به نام مبل های شنی معروف است. شاید به این دلیل که ساختار آن شبیه به شن می باشد. یکی از مهمترین علاقه های اغلب مردم ایران دراز کشیدن بر روی مبل است. ساختار مبل های شنی به گونه ای می باشد که در هر حالتی می توانید بر روی آن بنشینید یا دراز بکشید.

با اینکه این مبل ها تکی هستند اما می توان روی آن ها دراز کشید. صندلی شنی راحتی را می توان در هر جایی از منزل قرار داد. در حال حاضر تولیدی ها این مبل را به صورت تک نفره و دو نفره یا ۳ نفره تولید می کنند. از آنجایی که راحتی بین بگ چندین برابر سایر مبل ها است کاربران تمایل دارند با بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران آشنا شوند.

در این راستا ما در ادامه مطلب ویژگی های بهترین و بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران را بررسی می کنیم.

البته قبل از پرداختن به این موضوع کمی در مورد ماهیت این مبل صحبت می کنیم تا با اطلاعات کامل تصمیم به خرید آن بگیرید. حال اگر قصد خرید مبل شنی بزرگسال دارید و می خواهید بدانید از کجا مبل شنی با کیفیت بخریم میتوانید با ما همراه باشید.

برای خرید و اطلاع از انواع قیمت مبل شنی ( بین بگ ) و صندلی های راحتی بزرگسال کلیک کنید. 

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

مبل شنی یا بین بگ چیست؟

مبل شنی یا بین بگ یا هپی چیر happy chair یکی از جدیدترین و راحت ترین صندلی های راحتی هستند که در ترکیب آن ها از چوب و پلاستیک استفاده نمی شود. در ساختار این مبل از ماده ای شبیه به شن استفاده می شود به همین دلیل به صندلی شنی راحتی معروف است. از آنجایی که مصرف کنندگان این صندلی بر روی آن احساس شادی و لذت دارند به آن مبل شادی هم می گویند.

جنس پارچه بدنه این مبل متغیر است و می تواند از نوع پارچه ترک، پارچه پلی استر، چرم طبیعی یا مصنوعی یا روکش های نانو باشد. در واقع سعی شده از بدنه های ضد تعریق برای این مبل استفاده شود تا افراد بتوانند ساعت های طولانی بر روی آن بنشینند یا استراحت کنند.

ضخامت و مقاومت روکش این مبل به گونه ای است که می تواند وزن بالا را تحمل کند. جالب است بدانید داخل مبل های شنی را با دانه های یونولیت پر می کنند. به طور کلی این مبل از ۳ لایه رویه، آستر و مواد داخلی تشکیل می شود که تولیدکنندگان هر کدام از این ۳ لایه را با متریال های مختلفی تولید می کنند.

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

بهترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

انواع مبل شنی

حال اگر قصد خرید این صندلی شنی راحتی را دارید بهتر است با انواع آن آشنا باشید تا در زمان مراجعه به تولیدی مد نظر سردرگم نشوید. درست است یافتن بهترین و بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران اهمیت دارد اما باید در زمان مراجعه به این تولیدی اطلاعات کلی از این محصول داشته باشید. آشنایی با انواع مبل هپی چیر به شما کمک می کند راحت تر مبل مد نظر را انتخاب کنید. انواع مبل بین بگ عبارتند از:

  • کامفی: این نوع مبل هم برای استراحت و هم برای دکوراسیون منزل گزینه مناسبی است. همچنین قابلیت تمیز کردن دارد.

  • بولت: این مدل از پرطرفدارترین مبل های شنی است که قابلیت تمیز کردن راحت دارد و با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می گردد.

  • بگ لابی: جنس این مبل مخملی شنی است و دارای مواد یونولیتی می باشد.

  • فدر: این مبل دارای جنس اکریلیک می باشد و ابعاد و سایر فاکتورهای آن استاندارد است.

  • گِیم : جنس این مبل پارچه ای و از الیاف مصنوعی است. این مبل بهترین گزینه برای افرادی است که هم به دنبال راحتی و هم زیبایی هستند.

  • لای: این مبل تقریبا شبیه مبل های شنی گیم است.

  • گلابی: همانطور که از نام این محصول مشخص است ظاهر آن شبیه به گلابی می باشد. به این صورت که قسمت تکیه گاه دنباله داری دارد و فرد به راحتی می تواند بر روی آن تکیه کند.

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری


 

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران کجاست؟

حال که با ماهیت مبل های شنی آشنا شدید مطمئنا به دنبال بزرگترین تولیدی مبل های شنی لاکچری در ایران می باشید. شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولیدکننده های مبل شنی در ایران است که انواع مبل شنی بزرگسال، مبل های شنی تک نفره، دو نفره، سه نفره و ... را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت طراحی و تولید می کند. این کمپانی برای تولید مبل های شنی از متریال های متنوعی استفاده می کند تا هر خریداری مطابق با سلیقه خود یک مبل ایده آل انتخاب کند.

به عنوان مثال برای رویه این مبل از متریال هایی نظیر چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پلی استر، الیاف مصنوعی، پارچه مخمل، نانو، پارچه مسکو تیره و روشن و ... استفاده می کند. علاوه بر تنوع روکش، کمپانی اینتکس این محصول را در طرح، رنگ و اندازه های مختلفی تولید می کند. نکته جالب توجه اینجا است که این کمپانی در کنار تولیدات داخلی انواع مبل شنی خارجی را هم در لیست فروش خود قرار داده تا نیاز کاربران را برطرف کند.

بنابراین اگر علاقه مند به مبل های شنی خارجی هستید و می خواهید به این محصولات دسترسی داشته باشید کمپانی اینتکس با ارائه انواع مبل های شنی خارجی و متنوع این نیاز شما برطرف می کنند. با توجه به تجربیاتی که این کمپانی تخصصی در زمینه تولید مبل بادی و شنی به دست آورد موفق شد انواع مبل شنی بزرگسال، مبلمان یونولیتی مخصوص بزرگسالان و کودکان و مبل های ریلکسی نوجوانان و بزرگسالان و کودکان را با بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا تولید کند.

بنابراین اگر با این سوال مواجه هستید که از کجا مبل شنی با کیفیت بخریم کمپانی اینتکس می تواند بهترین انتخاب باشد.

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری ایران

از کجا مبل شنی با کیفیت بخریم؟

ویژگی های منحصر به فرد مبل های شنی شاپ اینتکس سبب شد این برند به یکی از محبوب ترین و بزرگترین تولیدی مبل های شنی لاکچری در ایران تبدیل شود. چرا که با تنوع طرح، رنگ، مدل، کیفیت، قیمت، جنس پارچه و روکش هر سلیقه ای را مجذوب محصولات خود می کند.

البته ویژگی مبل های شنی اینتکس فقط به همین موارد ختم نمی شود. یکی از ویژگی های این کمپانی تولید انواع مبل شنی در سایز و رنگ دلخواه است. یعنی تولید سفارشی مبل های شنی در این کمپانی امکان پذیر است. بنابراین اگر قصد خرید مبل شنی بزرگسال سفارشی دارید یا می خواهید این مبل از نظر رنگ و ابعاد مطابق سلیقه شما باشد می توانید با کارشناسان این مجموعه تخصصی تماس بگیرید.

از دیگر ویژگی های مبل های شنی تولیدی کمپانی اینتکس این است که ساختار آستر و پوسته رویی جدا می باشد. بنابراین در صورت نیاز می توانید پوسته را از آستر جدا کنید و بشویید یا تعویض کنید. در واقع مبل های شنی این کمپانی قابلیت تعمیر دارند. بنابراین اگر مشاهده کردید که مبل خریداری شده نیاز به تعمیر دارد به راحتی می توانید آن تعمیر کنید. معمولا رویه و آستر این مبل ها از جنس پارچه است. بنابراین در صورت پاره شدن می توانید آن را بدوزید و یا حتی تعویض کنید.

از دیگر قابلیت های این صندلی شنی راحتی شارژ مجدد محتویات داخل مبل است. در بسیاری از مواقع دیده شده مبل های شنی بعد از استفاده طولانی مدت دچار فشرده شدن محتوای شنی می شوند. در چنین مواقعی اصلا نگران نباشید. ساختار مبل های شنی اینتکس به گونه ای است که با خرید محتوای شنی می توانید مجددا داخل مبل را شارژ کنید و از راحتی آن لذت ببرید.

بزرگترین تولیدی مبل شنی لاکچری در ایران

بزرگترین تولیدی مبل شنی در ایران

خدمات شاپ اینتکس

شاپ اینتکس به ادرس اینترنتی www.shop-entex.com به منظور رفاه حال مشتریان خدمات متنوعی به خریداران ارائه می دهد. یکی از مهمترین خدمات این مجموعه تخصصی امکان تعمیر و تعویض رویه مبل و یا تهیه محتویات داخلی صندلی شنی است. این کمپانی مبل های شنی را در مدل های مختلف اعم از توپی، دو رنگ، پایه دار، تکیه دار، پزشکی، بیضی، مربعی، قطره ای و در رنگ های متنوع نظیر آبی، قرمز، شکلاتی، کرم، زیتونی، طلایی، نارنجی و ... طراحی و تولید می کند تا هر خریداری با هر نوع سلیقه ای بتواند مبل های شنی مورد علاقه خود را پیدا کند.

کد خبر: ۲۳۸٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha