ثبت‌نام قطعی ۱.۵ میلیون زائر اربعین حسینی

ثبت‌نام قطعی ۱.۵ میلیون زائر اربعین حسینی

از زمان آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی تاکنون حدود ۱.۵ میلیون نفر با پرداخت حق بیمه، ثبت نامشان قطعی شده است.

به گزارش بازار، چهارم مرداد سامانه سماح برای ثبت‌نام متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی آغاز به کار کرد؛ در مدت ۲۹ روزی که از آغاز ثبت‌نام گذشته است، یک میلیون و ۷۵۹ هزار و ۴۷۱ نفر در سماح ثبت‌نام کرده‌اند که یک میلیون و ۴۹۴ هزار و ۴۰۳ نفر از آن‌ها ثبت‌نام خود را با پرداخت حق بیمه، قطعی کرده‌اند.

متقاضیان شرکت در پیاده‌روی اربعین می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب تاریخ عزیمت به عراق، مرز هوایی یا زمینی موردنظر، تاریخ بازگشت و پرداخت حق بیمه، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

طبق آنچه در سامانه سماح در نظر گرفته شده است، مراحل ثبت‌نام متقاضیان ۷ مرحله دارد که شامل: مراجعه به سایت samah.haj.ir، دریافت کد، ثبت اطلاعات اولیه، دریافت اطلاعات زائر، ثبت اطلاعات اعزام، پرداخت حق بیمه و چاپ رسید و کارت است.

گفتنی است؛ روز گذشته (۳۱ مرداد)، از ساعت ۴ صبح تا ۱۹ شب، بیش از ۲۵۵ هزار نفر با مراجعه به سامانه سماح، ثبت نام خود را قطعی کردند.

کد خبر: ۲۳۸٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha