۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
تعامل حوزه رسانه و صنعت تقویت شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

تعامل حوزه رسانه و صنعت تقویت شود

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: باید دو حوزه رسانه و صنعت به هم نزدیک شوند چرا که نزدیکی این دو حوزه منجر به قدرتمندی هر دو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، صمد یوسفی اصل شامگاه سه شنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه در محل اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان زنجان در حوزه اقتصاد و رسانه ضعیف است.

وی ابراز کرد: باید دو حوزه رسانه و صنعت به هم نزدیک شوند چرا که نزدیکی این دو حوزه منجر به قدرتمندی هر دو خواهد شد و باید طی سالجاری این مهم در استان محقق شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به حضور طیف‌های مختلف در جشنواره اقتصاد و رسانه اشاره کرد و گفت: این حضور و در کنار هم بودن توسط اتاق بازرگانی فراهم شده و در واقع هدف از برگزاری جشنواره هم همین بوده است.

یوسفی اصل به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی اشاره کرد و بیان داشت: این شورا با هدف استفاده از ظرفیت‌ها تشکیل خواهد شد.

وی گفت: واحدهای تولیدی به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند، و در این راستا شورای بین بخشی برای واحدهای اقتصادی با هدف هم‌افزایی تشکیل می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر نقش مهم رسانه‌ها در کمک به اقتصاد اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به متوسط بودن سطح واحدهای تولیدی در استان و خوب نبودن روابط این واحدها با رسانه‌ها، باید به برقراری این روابط کمک شود.

یوسفی‌اصل تصریح کرد: امسال نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه برگزار شد و طی تفاهم‌نامه منعقد شده قرار است این جشنواره به صورت ملی برگزار شود.

در این جشنواره زهرا مقدمی در بخش خبر با تیتر تعداد ۱۰۵۳ پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد رتبه اول، در بخش گزارش صنایع تبدیلی حلقه مفقوده توسعه کشاورزی زنجان رتبه سوم و مصاحبه با تیتر غفلت از فعالان بخش خصوصی زنجان شایسته تقدیر شد.

همچنین فاطمه تاج بخش دربخش مصاحبه با تیتر دانش ضد تحریمی به کمک صادرات انرژی می آید رتبه سوم را کسب کرد و این بخش رتبه اول و دوم نداشت.

کد خبر: ۲۳۸٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha