۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
۹۵ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان سمنان افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان :

۹۵ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان سمنان افتتاح می شود

سمنان- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: طی هفته دولت سال جاری ۴۷ طرح عمرانی در حوزه برق رسانی با اعتباری نزدیک به ۹۵ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی نژاد ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت ضمن اشاره به پروژه های توزیع برق استان سمنان بیان کرد: طی این ایام ۴۷ پروژه عمرانی برق رسانی در استان سمنان با اعتبار ۹۴ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۱۳ طرح از بین طرح های قابل بهره برداری شرکت توزیع برق استان سمنان طی هفته دولت در بخش توسعه و احداث شبکه‌های توزیع خواهد بود، گفت: برای این دست پروژه ها ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه هشت طرح نیز در حوزه تامین برق مورد نیاز متقاضیان و مشترکان جدید شهری و روستایی افتتاح می شود، ابراز کرد: برای این طرح ها ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

حسینی نژاد با بیان اینکه شش طرح قابل بهره برداری توزیع برق استان سمنان طی هفته دولت مرتبط با بخش هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی است، تاکید کرد: برای این طرح ها نیز ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت همچنین ۱۷ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق استان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد، ابراز کرد: هدف عمده این طرح ها، ارتقای کیفی و کمی برق رسانی به بخش های خانگی و صنعت و خدمات و ... محسوب می شود.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه دو طرح تامین برق طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان نیز طی هفته دولت سال جاری با حضور مسئولان افتتاح می شود، گفت: برای این دو طرح نزدیک به سه میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

حسینی نژاد با بیان اینکه پروژه احداث ۱۸۴ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی از جمله دیگر طرح های هفته دولت سال جاری در حوزه برق رسانی است، بیان کرد: ۲۱۴ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر نیز در نقاط مختلف استان از شهریورماه سال قبل تا کنون نصب شده که در هفته آتی مراسم افتتاح رسمی و رونمایی از این طرح اجرا می شود.

وی با بیان اینکه بین هفته دولت سال قبل و امسال هشت هزار و ۷۹۴ مشترک جدید در زمینه توزیع برق استان سمنان جذب شده است، تاکید کرد: در بین پروژه های هفته دولت سال جاری تامین برق دو روستای استان سمنان و افتتاح ساختمان توزیع برق کالپوش با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان در برنامه قرار دارد.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان از نصب یکهزار و ۸۶۸ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر و نصب ۸۱ انشعاب برق چاه آب کشاورزی از شهریورماه سال قبل تا شهریورماه امسال خبر داد و گفت: در مجموع برای طرح های مذکور ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر: ۲۳۸٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha