۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

امروزه یکی از روش‌های افزایش کسب و کار در اکانتهای تجاری اینستاگرام، گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام است.

به گزارش بازار، امروزه یکی از روش‌های افزایش کسب و کار در اکانتهای تجاری اینستاگرام، گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام است.

درواقع بیو BIO قسمتی از پیج اینستاگرام است که در دید اول نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند، با این وجود کاربران اینستاگرام جهت افزایش فروش در پیج‌های تجاری از یک لینک در بیو خود استفاده می‌کنند.

لینک‌هایی که کاربران در بیو خود استفاده می‌کنند در واقع سایت‌های فروش همان پیج است به‌گونه‌ای که اشخاص با لمس بر روی لینک و وارد شدن به آن، می‌توانند خریدی سریع، راحت و البته آسان را از آن خود کنند.

البته این لینک‌ها صرفاً جهت ورود به سایت نیست و می‌توانند محتوای دیگری نیز داشته باشند.

لازم به ذکر است فرشنده یا صاحب پیج تجاری با استفاده از این امر، کاربران را به سمت استفاده از سایت سوق داده و افزایش تعداد مشتری را از آن خود می‌کند. جهت آشنایی با نحوه قرار دادن هر لینک در بیو تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

اگر قصد هدایت دنبال کنندگان اکانت اینستاگرام تان به سایت تان به وسیله لینک بیو اینستاگرام را دارید اما در حال حاضر تعداد دنبال کنندگان اکانت شما کافی نیست میتوانید با خرید فالوور اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهید.

نحوه گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه مجازی با قابلیت‌های فوق‌العاده بوده و همواره در صدد افزایش ترفندهای کاربردی برای کاربران خود است. یکی از این ترفندهای پر کاربرد، گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام است.

می‌توان انواع لینک شامل لینک وب سایت، شبکه‌های اجتماعی مختلف و هر لینک دلخواه را درون بیو قرار داد.

علاوه‌بر این موارد باید به یاد داشته باشید هر کاربر بیش از یک لینک را نمی‌تواند در بیو خود قرار دهد.

همچنین اگر قصد دارید تعداد لایک پست و استوری های خود را افزایش دهید میتوانید این کار را با خرید لایک اینستاگرام انجام دهید.

جهت قرار دادن لینک در بیو به صورت زیر عمل کنید:

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

۱. وارد برنامه اینستاگرام شوید.

۲. آیکون پروفایل را در پایین صفحه انتخاب کرده و وارد صفحه پروفایل خود شوید.

۳. در صفحه پروفایل، گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

۴. در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود گزینه‌های متفاوتی قابل مشاهده است که شما باید گزینه website را مورد نظر قرار دهید.

۵. سپس لینک مورد نظر را درون قسمت Website قرار دهید.

۶. سپس گزینه تیک آبی رنگ را در بالای صفحه لمس کنید.

۷. سپس جهت اطمینان یک بار لینک را باز کرده تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

طبق مراحل فوق به‌راحتی می‌توان لینک را در بیو قرار داده و تعاملات خود را با کاربران افزایش داد. درواقع کاربران با انتخاب لینک می‌توانند به آدرس لینک موجود مراجعه کنند.

علاوه‌بر این، طریقه قرار دادن لینک‌های دیگر نیز به همین صورت انجام می‌شود، به عنوان مثال افراد زیادی تمایل دارند لینک تلگرام خود را برای کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارند که می‌توان آیدی تلگرام را در قسمت Website وارد کرده و قبل از آن عبارت t.me/ را وارد کنید.

برای شروع سریعتر کسب و کار خود در اینستاگرام میتوانید خرید پیج اینستاگرام داشته باشید تا در مدت زمان کمتری به اهداف تان دست پیدا کنید.

ترفندهای مهم جهت افزایش کارایی لینک در بیو

زمانی که لینک را درون بیو قرار می‌دهید حتماً از کلمات با مفهوم مشخص استفاده کنید زیرا استفاده کردن از کلمات نامشخص و بدون معنی کاربران را جذب نمی‌کند؛ درواقع استفاده از کلمات با مفهوم تأثیر شایانی در جذب مخاطب خواهد داشت.

• استفاده از کلمات مربوطه: استفاده از کلمات مرتبط، مهم‌ترین فاکتور در زمان گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام، زیرا اگر مخاطب بداند با انتخاب این لینک وارد چه صفحه‌ای می‌شود و شاهد دیدن چه محتوایی خواهد بود قطعاً با اطمینان بیش‌تری این کار را انجام می‌دهد.

• لینک‌های کوتاه: استفاده از لینک‌های کوتاه قطعاً بهتر خواهد بود زیرا جلوه جالبی را به پیج شما می‌دهد. اگر تنظیمات ساخت و طراحی متن لینک بر عهده خود شما است حتماً آن را کوتاه کنید.
همچنین اگر لینک شما طولانی بوده می‌توانید از ابزار کوتاه‌کننده لینک استفاده کنید.

• اشتراک‌گذاری لینک: جهت افزایش بازدید حتماً لینک را در جاهای دیگر اشتراک‌گذاری کرده و از بازدیدکنندگان دعوت کنید لینک را مشاهده کنند.
همچنین مخاطب را به استفاده از لینک ترغیب کرده و تأکید کنید که باز کردن این لینک شما را پشیمان نخواهد کرد، درواقع با این ترفند اطمینان کافی را برای مخاطب ایجاد کرده‌اید.

• اشتراک‌گذاری لینک در استوری: استوری پیج اینستاگرام یکی از پربازده‌ترین امور در استفاده از لینک بیو است. به عنوان مثال اکثر فروشنده‌ها علاوه بر اینکه لینک را درون بیو قرار می‌دهند؛ در استوری نیز آن را قرار داده و از کاربران دعوت می‌کنند به لینک مراجعه کنند.

• جهت جذابیت بیو و استفاده متداول از آن، می‌توانید از ایموجی‌ها استفاده کنید و ترکیب زیبایی را از چند ایموجی بسازید.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

کاربرد استفاده از لینک در بیو اینستاگرام

استفاده از بیو هر شبکه اجتماعی، تعامل با مخاطبان را افزایش می‌دهد که باعث افزایش اعتماد مشتری می‌شود. بیو اینستاگرام موارد زیادی جهت استفاده دارد که در ادامه بیان می‌کنیم:

• در زمان رونمایی از محصولی خاص، جهت افزایش بازدید و دیده شدن

اگر در هر شغل اینترنتی، می‌خواهید از یک محصول جدید رونمایی کرده و مشتری را ترغیب به خرید کنید گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام، بهترین گزینه است.
درواقع لینک را با قرار دادن اطلاعاتی در مورد محصول جدید، به اشتراک گذاشته و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از کاربران دعوت کنید تا آن را مشاهده کنند.

• انتقال دادن کاربران به صفحه اصلی محصول، جهت فروش بیش‌تر

اگر محتواهای مهمی درون سایت داشته و قصد دارید آن‌ها را با کاربران به اشتراک بگذارید؛ می‌توانید از گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام، استفاده کنید.
همچنین با استفاده از لینک می‌توانید مدام تغییرهای جدیدی که در سایت خود ایجاد کرده‌اید را برای کاربران بازگو کنید اما باید لینک را تغییر دهید.

• برخورداری از فروش ویژه یا تخفیفات خاص

در بسیاری از پیج‌های فروش آنلاین، فروشنده‌ها تخفیفاتی روی اجناس خود اعمال می‌کنند که می‌تواند خریدار را ترغیب به خرید کند. در نتیجه می‌توان این تخفیفات را با استفاده از گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام انجام داد.
به عنوان مثال می‌توان پس از قرار دادن لینک در بیو، در استوری بیان کرد برای برخورداری از تخفیفات به لینک موجود در بیو مراجعه کنید.

• اطلاع‌رسانی از خدمات بیش‌تر و بهینه

بسیاری از خدمات در اکثر پیج‌ها نمایش داده نمی‌شود و صاحب پیج فروش، بیشتر اجناس خود را درون سایت قرار می‌دهد به‌طوری که با مراجعه به سایت اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با هر محصول می‌توان به دست آورد.
با این وجود با استفاده از لینک قطعاً می‌توان اطلاعات بهتر و مفیدی را برای کاربران قرار داد.

• شرکت در مسابقه‌های متفاوت جهت افزایش فروش

جهت شرکت کردن کاربران در مسابقه و باز خورد بالا نیز می‌توان از گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام استفاده کرد.

• راهنمایی افراد جهت هدایت به استفاده از مطالب موجود در سایت

استفاده از مطالب سایت، یکی از کاربردهای گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام است به‌طوری که با مراجعه به سایت می‌توان از محتواهای آن، نهایت استفاده را کرد.

کد خبر: ۲۳۸٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha